• Economia
  • El Port de Barcelona posa rumb a Mèxic

El Port de Barcelona posa rumb a Mèxic

Una delegació catalana de 35 empreses buscarà noves oportunitats de negoci amb el país llatinoamericà

El Port de Barcelona donarà corda al món portuari
El Port de Barcelona donarà corda al món portuari
Redacció
01 d'Octubre de 2014 - 12:13
Mèxic és la destinació de la propera missió empresarial liderada pel Port de Barcelona. La delegació catalana, encapçalada pel conseller de Territori i Sostenibilitat, Santi Vila, i pel president del Port, Sixte Cambra, buscarà noves oportunitats de negoci amb el país llatinoamericà.

La missió estarà formada per 51 participants representant a 35 empreses i diferents institucions amb l'objectiu d'impulsar el comerç exterior entre Mèxic i Catalunya i enfortir la seva relació.

A més de les trobades i reunions també hi haurà jornades empresarials i seminaris per posar en contacte a empresaris. Mèxic és un país molt atractiu i un gran mercat i el Port de Barcelona buscarà vendre la seva posició com a hub estratègic del sud d'Europa i porta d'entrada al vell continent.

Mèxic, un mercat en potència
La delegació tindrà lloc entre els dies 6 i 11 d'octubre a la capital de l'Estat, Ciutat de Mèxic, i a Veracruz. Actualment, Mèxic s'ha consolidat com un dels 10 primers socis comercials del Port en mercaderia de contenidors i és el mercat que ha experimentat un major creixement, del 25%.

El conseller d'Empresa i Ocupació, Felip Puig, també estarà en una missió empresarial al país, en aquest cas centrada en els sectors de la moda i l'automoció.