
08
de Maig
de
2017 - 01:03
Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC) ha tancat els primers quatre mesos del 2017 amb creixements excepcionals en els seus ingressos en totes les línies de negoci. Concretament, els ingressos de Ferrocarrils han crescut un 8,7% respecte al mateix període de l'any anterior i se situa en xifres rècord de creixement, segons expliquen fonts de la companyia en un comunicat.
Pel que fa a la línia de negoci ferroviària, FGC manté la tendència de creixement dels darrers anys. A les Línies Metropolitanes l'increment en aquests quatre mesos ha estat del 3,20%, mentre que a la línia Lleida-La Pobla, amb la implantació del nou model d'explotació, l'augment ha estat del 205% respecte el mateix període de l'any anterior. Pel que fa al transport de mercaderies, es recupera la línia de creixement amb un increment del 2,5%.
FGC ha tancat la temporada d'hivern amb el millor resultat de la història amb més de 600.000 visitants i amb un creixement de prop del 30% sobre l'any anterior, a la línia de negoci de Turisme i Muntanya.
De la mateixa manera, pel que fa a l'explotació de Montserrat, l'increment ha estat del 21,3%. Aquestes dades confirmen la tendència de creixement en els indicadors de gestió d'FGC, que durant els últims anys ha continuat incorporant nous serveis i fent millores per adaptar l'oferta a la demanda i millorar la satisfacció del client. En aquest sentit, durant els propers mesos entrarà en funcionament el perllongament de Sabadell i és previsible que això repercuteixi en un increment, encara més rellevant, a les Línies Metropolitanes d'FGC.
Pel que fa a la línia de negoci ferroviària, FGC manté la tendència de creixement dels darrers anys. A les Línies Metropolitanes l'increment en aquests quatre mesos ha estat del 3,20%, mentre que a la línia Lleida-La Pobla, amb la implantació del nou model d'explotació, l'augment ha estat del 205% respecte el mateix període de l'any anterior. Pel que fa al transport de mercaderies, es recupera la línia de creixement amb un increment del 2,5%.
FGC ha tancat la temporada d'hivern amb el millor resultat de la història amb més de 600.000 visitants i amb un creixement de prop del 30% sobre l'any anterior, a la línia de negoci de Turisme i Muntanya.
De la mateixa manera, pel que fa a l'explotació de Montserrat, l'increment ha estat del 21,3%. Aquestes dades confirmen la tendència de creixement en els indicadors de gestió d'FGC, que durant els últims anys ha continuat incorporant nous serveis i fent millores per adaptar l'oferta a la demanda i millorar la satisfacció del client. En aquest sentit, durant els propers mesos entrarà en funcionament el perllongament de Sabadell i és previsible que això repercuteixi en un increment, encara més rellevant, a les Línies Metropolitanes d'FGC.