• Economia
  • Les Glòries reobre les seves portes

Les Glòries reobre les seves portes

El renovat centre comercial espera rebre un milió de visitants durant el desembre

Els primers compradors ja han passejat per unes Glòries renovades
Els primers compradors ja han passejat per unes Glòries renovades
Redacció VIA Empresa
01 de Desembre de 2016
El nou eix comercial Glòries ha reobert aquest dijous les seves portes al públic amb una previsió d'un milió de visitants durant el mes de desembre. Amb aquesta estrena ja es pot accedir a una oferta de fins a 60 botigues a la planta baixa, més de la meitat noves i amb gran presència d'emblemes locals. Entre les grans flagships una de les destacades és Mango, que aterra a Glòries amb el seu nou concepte d'arquitectura i interiorisme. El seu objectiu es basa a unificar totes les línies en un mateix espai més ampli i dinàmic. El disseny de la façana és net i neutre per donar protagonisme a les peces i a l'interior es juga amb les textures tant en sostres com en parets.

Altres incorporacions són Tommy Hilfiger, Cortefiel Pedro del Hierro, Guess, Napapijri, AW Lab, Sfera, JD Sport o Natura. Oysho també ha obert les seves portes en la planta carrer. A més, el Mercat, espai gastronòmic de les instal·lacions que ja estava en funcionament, compta amb nous establiments totalment innovadors: Croquette i Lesense, propostes gastronòmiques poc habituals en recintes comercials. "Hem treballat conjuntament amb cadascun dels operadors per aconseguir que el concepte, imatge i aparador dels diferents establiments reflecteixin les particularitats i personalitat que els caracteritzen, però que alhora siguin singulars, diferents i originals, amb conceptes i estètiques no vistes fins avui. D'aquesta forma ens assegurem que els visitants respirin una nova essència de cada emblema recorrent l'eix comercial", assegura el responsable del projecte, Óscar Valero.

Al llarg d'aquest mes de desembre obriran també les seves portes altres emblemes reconeguts com Desigual o H&M, que comptarà amb la categoria Home, sent el seu primer establiment amb una gamma per a la llar situada en un recinte comercial a Barcelona. Fins a la primavera de 2017 s'aniran incorporant a la planta carrer altres establiments com FNAC, Super Drim o Adidas.

Una celebració per a tots els públics
Per celebrar la reobertura de la primera etapa de la remodelació, Glòries compta amb un ampli programa d'activitats per a tots els públics: Shopping, moda i canvis de look de la mà de Llongueras, de la bloguera fashion @TheGuestGirl i d'estilistes professionals; música en directe amb Dj Vanessa o Dj Martikay o activitats pels més petits. A més, a través del concurs Photocall els compradors poden emportar-se un record de l'obertura i participar en el sorteig de 250 euros diaris en targetes de regal per a les fotos més votades. En paral·lel, a partir de les sis de la tarda, els restaurants del Mercat ofereixen als visitants la possibilitat de degustar de forma gratuïta una copa de benvinguda.

Al llarg de quatre dies, el Mercat oferirà també demostracions i tallers de la mà del xef Héctor Marina i de la foodie Andrea Vicens; i celebrarà amb diferents sorpreses la reobertura de l'eix comercial.

El nou Glòries serà també escenari de diferents demostracions d'art urbà que des d'aquest dijous i fins al diumenge duran a terme Núria Toll, dissenyadora gràfica que a través del gran format i l'spray experimenta amb la geometria i el color; i Daniela Carvalho, il·lustradora amb un estil que depèn del llapis, l'ISO del rodet i l'estació de l'any.

Després de l'esdeveniment de reobertura, el nou eix comercial estarà obert tots els dies inclosos el 6 de desembre, dia de la Constitució, i el 8 de desembre, dia de la Immaculada Concepció, amb activitats especials i un ambient nadalenc.