
14
de Març
de
2015
L'empresa catalana Manduka Games vol obrir-se mercat amb solucions basades en la gamificació --l'ús de dinàmiques i estratègies del joc en àmbits aliens a ell-- per millorar la productivitat de les empreses.
La firma forma part del grup Slash Mobility, que dissenya i desenvolupa aplicacions mòbils a petició d'empreses, i ha estat present al pavelló Catalunya del recent celebrat Mobile World Congress de Barcelona.
En declaracions a Europa Press, la portaveu de Slash Mobility, Anna Barri, ha explicat que l'empresa dissenya aplicacions en funció de la demanda de cada client, i que està enfocada per motivar als treballadors i incentivar una competitivitat entretinguda.
"S'intenta estimular el reforç positiu a través de jocs de recompenses amb puntuacions i classificacions", ha afirmat, i ha posat com a exemple pràctic l'optimització de recursos d'empreses com la puntualitat en les reunions.
Al principi, Manduka dissenyava jocs a petició dels clients fins que, des de l'empresa, van veure el recorregut que la gamificació podia tenir en el món empresarial.
Oficina a Londres a l'estiu
Barri ha explicat que Slash Mobility té oficines a Barcelona i Madrid en les que tenen 33 treballadors --en la seva majoria desenvolupadors--, i que preveu obrir una altra a Londres abans d'estiu.
Mentre que les de Barcelona i Madrid estan enfocades a tasques més tècniques, la de Londres està pensada per a una funció més comercial i de captació de nous clients.
Entre els seus clients destaquen l'empresa de descomptes en línia LetsBonus i el Futbol Club Barcelona.
A més de dissenyar aplicacions a mida, Slash Mobility també ofereix formació a empreses a l'àmbit mobile i millores en 'apps', tot i que no hagin estat creades per l'empresa.
La firma forma part del grup Slash Mobility, que dissenya i desenvolupa aplicacions mòbils a petició d'empreses, i ha estat present al pavelló Catalunya del recent celebrat Mobile World Congress de Barcelona.
En declaracions a Europa Press, la portaveu de Slash Mobility, Anna Barri, ha explicat que l'empresa dissenya aplicacions en funció de la demanda de cada client, i que està enfocada per motivar als treballadors i incentivar una competitivitat entretinguda.
"S'intenta estimular el reforç positiu a través de jocs de recompenses amb puntuacions i classificacions", ha afirmat, i ha posat com a exemple pràctic l'optimització de recursos d'empreses com la puntualitat en les reunions.
Al principi, Manduka dissenyava jocs a petició dels clients fins que, des de l'empresa, van veure el recorregut que la gamificació podia tenir en el món empresarial.
Oficina a Londres a l'estiu
Barri ha explicat que Slash Mobility té oficines a Barcelona i Madrid en les que tenen 33 treballadors --en la seva majoria desenvolupadors--, i que preveu obrir una altra a Londres abans d'estiu.
Mentre que les de Barcelona i Madrid estan enfocades a tasques més tècniques, la de Londres està pensada per a una funció més comercial i de captació de nous clients.
Entre els seus clients destaquen l'empresa de descomptes en línia LetsBonus i el Futbol Club Barcelona.
A més de dissenyar aplicacions a mida, Slash Mobility també ofereix formació a empreses a l'àmbit mobile i millores en 'apps', tot i que no hagin estat creades per l'empresa.