
26
de Maig
de
2014 - 12:15
Ofertia, la companyia pionera a Espanya en la difusió digital de catàlegs i ofertes, ha decidit operar a Mèxic i Colòmbia. D'aquesta manera, l'empresa reforça la seva internacionalització obrint-se al mercat llatinoamericà, fet que suposarà la creació de nous llocs de treball.
Després de dos anys amb bons resultats a l'Estat, la startup ha considerat essencial exportar la seva plataforma de comerç. Jaume Betrian, director executiu i cofundador d'Ofertia, ha destacat que Mèxic i Colòmbia "són països de grans oportunitats de negoci, ja que compartim una cultura i la digitalització va en augment".
A través dels nous catàlegs, els distribuïdors poden arribar als seus potencials consumidors i a clients mitjançant les ofertes per augmentar les vendes en les seves tendes físiques o online.
Nous llocs de treball
Segons les dades de la companyia, per dur a terme el creixement a Mèxic i Colòmbia l'empresa ha creat dos nous llocs de treball i tenen previst incrementar l'equip en cinc o sis persones en els pròxims mesos.
La internacionalització, un fet
Amb l'entrada al mercat llatinoamericà, Ofertia i Bonial International Group, inversor del projecte i creador del model de negoci a escala mundial, estan presents en vuit països com Espanya, Estats Units, Alemanya, França, Brasil, Rússia, Mèxic i Colòmbia. La startup compta amb més de 13 milions d'usuaris al mes en les seves pàgines web i més de 10 milions a través de les aplicacions mòbils.
Després de dos anys amb bons resultats a l'Estat, la startup ha considerat essencial exportar la seva plataforma de comerç. Jaume Betrian, director executiu i cofundador d'Ofertia, ha destacat que Mèxic i Colòmbia "són països de grans oportunitats de negoci, ja que compartim una cultura i la digitalització va en augment".
A través dels nous catàlegs, els distribuïdors poden arribar als seus potencials consumidors i a clients mitjançant les ofertes per augmentar les vendes en les seves tendes físiques o online.
Nous llocs de treball
Segons les dades de la companyia, per dur a terme el creixement a Mèxic i Colòmbia l'empresa ha creat dos nous llocs de treball i tenen previst incrementar l'equip en cinc o sis persones en els pròxims mesos.
La internacionalització, un fet
Amb l'entrada al mercat llatinoamericà, Ofertia i Bonial International Group, inversor del projecte i creador del model de negoci a escala mundial, estan presents en vuit països com Espanya, Estats Units, Alemanya, França, Brasil, Rússia, Mèxic i Colòmbia. La startup compta amb més de 13 milions d'usuaris al mes en les seves pàgines web i més de 10 milions a través de les aplicacions mòbils.