• Economia
  • Privalia preveu lliurar 1,2 milions de comandes per Nadal

Privalia preveu lliurar 1,2 milions de comandes per Nadal

El centre logístic de l'outlet en línia de moda líder ja es troba a ple rendiment

La moda representa el 70% de les vendes de Privalia a l'estat espanyol
La moda representa el 70% de les vendes de Privalia a l'estat espanyol
Agències
11 de Novembre de 2015
Act. 11 de Novembre de 2015
Privalia, l'outlet de moda en línia líder a Espanya, preveu lliurar 1,2 milions de comandes durant aquesta campanya de Nadal.

El director general de Privalia a Espanya, Miguel Giribet, assegura que el període de compres de Nadal "cada any comença més d'hora" i que la companyia es troba ja "en plena campanya", de manera que el seu nou centre logístic de Vila-Rodona (Alt Camp) opera a ple rendiment.

La firma, que té la seu a Barcelona, va tancar l'any passat el seu magatzem de la Zona Franca per obrir-ne un de més gran a Vila-Rodona, que concentra l'activitat logística de l'empresa a tot Espanya i part d'Itàlia.

Segons Giribet, aquest nou centre els ha permès tenir més flexibilitat i gestionar més categories de producte, així com reduir el temps de lliurament dels articles i "tenir més escalabilitat per donar resposta al creixement de la companyia" .

La companyia fundada per Lucas Carné i José Manuel Villanueva va aconseguir l'any passat uns ingressos de 415 milions d'euros, un 16,5% més que l'exercici anterior.

Segons una enquesta realitzada per Privalia, sis de cada deu usuaris a Internet prefereixen fer les seves compres nadalenques amb un mes o més d'antelació.

Les enquestes també revelen que els articles més regalats pels espanyols són, per ordre de preferència, moda, articles d'esport i electrònica i productes de bellesa o salut, i que cada espanyol gastarà aquest any una mitjana de 300 euros en regals de Nadal.