11
de Novembre
de
2015
Act.
11
de Novembre
de
2015
Privalia, l'outlet de moda en línia líder a Espanya, preveu lliurar 1,2 milions de comandes durant aquesta campanya de Nadal.
El director general de Privalia a Espanya, Miguel Giribet, assegura que el període de compres de Nadal "cada any comença més d'hora" i que la companyia es troba ja "en plena campanya", de manera que el seu nou centre logístic de Vila-Rodona (Alt Camp) opera a ple rendiment.
La firma, que té la seu a Barcelona, va tancar l'any passat el seu magatzem de la Zona Franca per obrir-ne un de més gran a Vila-Rodona, que concentra l'activitat logística de l'empresa a tot Espanya i part d'Itàlia.
Segons Giribet, aquest nou centre els ha permès tenir més flexibilitat i gestionar més categories de producte, així com reduir el temps de lliurament dels articles i "tenir més escalabilitat per donar resposta al creixement de la companyia" .
La companyia fundada per Lucas Carné i José Manuel Villanueva va aconseguir l'any passat uns ingressos de 415 milions d'euros, un 16,5% més que l'exercici anterior.
Segons una enquesta realitzada per Privalia, sis de cada deu usuaris a Internet prefereixen fer les seves compres nadalenques amb un mes o més d'antelació.
Les enquestes també revelen que els articles més regalats pels espanyols són, per ordre de preferència, moda, articles d'esport i electrònica i productes de bellesa o salut, i que cada espanyol gastarà aquest any una mitjana de 300 euros en regals de Nadal.
El director general de Privalia a Espanya, Miguel Giribet, assegura que el període de compres de Nadal "cada any comença més d'hora" i que la companyia es troba ja "en plena campanya", de manera que el seu nou centre logístic de Vila-Rodona (Alt Camp) opera a ple rendiment.
La firma, que té la seu a Barcelona, va tancar l'any passat el seu magatzem de la Zona Franca per obrir-ne un de més gran a Vila-Rodona, que concentra l'activitat logística de l'empresa a tot Espanya i part d'Itàlia.
Segons Giribet, aquest nou centre els ha permès tenir més flexibilitat i gestionar més categories de producte, així com reduir el temps de lliurament dels articles i "tenir més escalabilitat per donar resposta al creixement de la companyia" .
La companyia fundada per Lucas Carné i José Manuel Villanueva va aconseguir l'any passat uns ingressos de 415 milions d'euros, un 16,5% més que l'exercici anterior.
Segons una enquesta realitzada per Privalia, sis de cada deu usuaris a Internet prefereixen fer les seves compres nadalenques amb un mes o més d'antelació.
Les enquestes també revelen que els articles més regalats pels espanyols són, per ordre de preferència, moda, articles d'esport i electrònica i productes de bellesa o salut, i que cada espanyol gastarà aquest any una mitjana de 300 euros en regals de Nadal.