Puig ensuma els antípodes

La companyia s'associa amb el Groupe Clarins a Austràlia i Nova Zelanda per reforçar la presència a Oceania

La companyia Puig ha anunciat aquest dijous un acord d'associació amb el Groupe Clarins per distribuir les seves marques Premium i Prestige a Austràlia i Nova Zelanda a través de l'empresa Trimex Pty Ltd, una empresa del Groupe Clarins. D'aquesta manera, des de l'abril del 2017, Trime Pty Ltd proporcionarà serveis de back office, de logística i comercials de Puig a Austràlia i serà responsable de distribuir els productes de l'empresa a Nova Zelanda, mentre que Puig gestionarà totes les activitats relacionades amb el màrqueting de les marques i supervisarà la gestió dels comptes claus, segons ha explicat l'empresa catalana en un comunicat.

El seu president i conseller delegat, Marc Puig, ha destacat que aquesta "complementarietat dels nostres negocis ha demostrat ser un valuós avantatge en altres zones i esperem reproduir aquest èxit a Austràlia i Nova Zelanda".

Per la seva banda, el president i conseller delegat del Groupe Clarins, Jonathan Zrihen, també ha mostrat la seva satisfacció per l'acord i ha afirmat que espera "construir una organització encara més eficient i centrada, crear sinèrgies i accelerar el creixement d'ambdues empreses a la regió".

Actualment, el Groupe Clarins es troba present a 130 països a través de 24 filials i és un dels líders mundials en la cosmètica, cura de la pell, maquillatge i fragàncies. Pel que fa Trimex, és una empresa participada la 100% pel grup Clarins i s'encarrega de la distribució de nombroses marques com Thierry Mugler, Azzaro, Paco Rabanne, Prada, Nina Ricci, Jean Paul Gaultier, Versace, Moschino, Cartier, Dunhill i Oscar de la Renta, entre d'altres.
Avui et destaquem
El més llegit