Reig Jofre ha superat els 86 milions d'euros de facturació en el primer trimestre del 2024. La xifra supera en un 10% l'aconseguida en el mateix període de l'any anterior. L'Ebitda, el benefici abans d'impostos, interessos, amortització i depreciació, ha assolit els 10,3 milions, un 11% més, mentre que els beneficis bruts han estat de 52 milions, un 8% més, i el resultat net en 3,3 milions, davant dels 3,8 de fa un any. La divisió de producte mèdic ha assolit el creixement més gran en ingressos, un 26% més que en el primer trimestre del 2023. La divisió de major pes en vendes, la de productes injectables i antibiòtics, ha crescut un 6%. La de productes de consum, que aporta el 24% de les vendes del grup, ha caigut un 1%.
El 55% dels ingressos del primer trimestre s'ha obtingut en els mercats internacionals. Del volum de venda fora de l'Estat, el 57% (49 milions) prové dels països en què Reig Jofre té presència amb equips propis, i la resta a través d'acords de distribució, llicència o fabricació.
Del volum de venda fora de l'Estat, el 57% (49 milions) prové dels països en què Reig Jofre té presència amb equips propis
D'altra banda, la companyia ha anunciat una inversió de 6,8 milions d'euros a l'empresa biotecnològica Leanbio, per avançar en la integració vertical en productes biotecnològics innovadors i biosimilars. La inversió permetrà tenir operativa a mitjan 2025 la planta que la companyia desenvolupa a Sant Quirze del Vallès, de 4.000 metres quadrats. La firma preveu crear cent llocs de treball altament qualificats en cinc anys.