
16
de Setembre
de
2016
Act.
16
de Setembre
de
2016
Ryanair preveu transportar un total de 6,9 milions de viatgers a l'Aeroport de Barcelona el 2017, un 5% més, gràcies a una nova ruta a Sofia (Bulgària), que estrenarà en la temporada d'estiu i tindrà tres vols setmanals, i a oferir més freqüències a Porto (Portugal), que tindrà 17 setmanals.
Així ho ha explicat aquest dijous en roda de premsa el conseller delegat de Ryanair, Michael O'Leary, que ha indicat que la capital catalana estarà connectada amb de 42 rutes l'any que ve, incloent Dublín (tres vols diaris), Londres (quatre) i Roma (cinc).
A tot Espanya, l'aerolínia irlandesa elevarà un 10% els seus passatgers el 2017, fins a 38 milions, gràcies a l'obertura de noves rutes i que preveu que el Brexit no afectarà negativament els seus resultats.
Després de preguntar-li per l'anunci de Norwegian, que operarà vols directes des de Barcelona a Miami, Nova York, Los Angeles i San Francisco el 2017, ha sostingut que Ryanair està en converses amb l'aerolínia noruega per nodrir els seus vols.
Sobre si Ryanair preveu operar vols de llarg radi, ha indicat que caldrà esperar, com a mínim, cinc anys per poder tenir la flota d'aeronaus necessària.
Girona i Reus
Per la seva banda, el director de Màrqueting de Ryanair, Kenny Jacobs, ha declinat donar dades de previsions en els aeroports de Girona i Reus (Tarragona), cosa que preveu revelar en les pròximes setmanes, però ha avançat que hi haurà un "fort creixement".
Sobre si a Ryanair li interessaria volar a l'Aeroport de Lleida-Alguaire, que no forma part de la xarxa d'Aena, sinó que està gestionat directament per la Generalitat, O'Leary s'ha limitat a contestar que l'aerolínia està negociant amb més de 100 aeroports en el conjunt d'Europa.
Així ho ha explicat aquest dijous en roda de premsa el conseller delegat de Ryanair, Michael O'Leary, que ha indicat que la capital catalana estarà connectada amb de 42 rutes l'any que ve, incloent Dublín (tres vols diaris), Londres (quatre) i Roma (cinc).
A tot Espanya, l'aerolínia irlandesa elevarà un 10% els seus passatgers el 2017, fins a 38 milions, gràcies a l'obertura de noves rutes i que preveu que el Brexit no afectarà negativament els seus resultats.
Després de preguntar-li per l'anunci de Norwegian, que operarà vols directes des de Barcelona a Miami, Nova York, Los Angeles i San Francisco el 2017, ha sostingut que Ryanair està en converses amb l'aerolínia noruega per nodrir els seus vols.
Sobre si Ryanair preveu operar vols de llarg radi, ha indicat que caldrà esperar, com a mínim, cinc anys per poder tenir la flota d'aeronaus necessària.
Girona i Reus
Per la seva banda, el director de Màrqueting de Ryanair, Kenny Jacobs, ha declinat donar dades de previsions en els aeroports de Girona i Reus (Tarragona), cosa que preveu revelar en les pròximes setmanes, però ha avançat que hi haurà un "fort creixement".
Sobre si a Ryanair li interessaria volar a l'Aeroport de Lleida-Alguaire, que no forma part de la xarxa d'Aena, sinó que està gestionat directament per la Generalitat, O'Leary s'ha limitat a contestar que l'aerolínia està negociant amb més de 100 aeroports en el conjunt d'Europa.