14
d'Octubre
de
2015
Act.
16
d'Octubre
de
2015
Ryanair preveu transportar 6,3 milions de passatgers a l'aeroport del Prat l'any 2016, un 15 % més que els registrats aquest any, amb l'obertura de noves rutes a l'estiu a Hamburg, Berlín i Marràqueix, i se situarà per damunt de l'aeroport de Madrid, on arribarà als 6 milions de passatgers.
El director de Màrqueting de Ryanair, Kenny Jacobs, ha explicat que Barcelona és un mercat "molt important" per a l'aerolínia i, per això, pensen seguir creixent a la ciutat, igual que a tot Catalunya, encara que la programació dels aeroports de Reus i Girona "encara no està tancada".
Per a l'estiu 2016, Ryanair obrirà tres noves rutes des del Prat, Berlín (dos vols diaris), Hamburg (un vol diari) i Marràqueix (quatre vols per setmana) arribant a un total de 40 rutes.
A més, l'estiu que ve l'aerolínia augmentarà les seves freqüències des de Barcelona amb Birmingham, Brussel·les, Dublín, Edimburg, Eivissa, Manchester i Roma.
A l'estiu de 2016, Ryanair tindrà 10 avions amb base a Barcelona, 40 rutes en total, 407 vols setmanals, 300 treballadors directes i 4.700 indirectes.
En anys anteriors, la capacitat a Reus i Girona va disminuir bastant perquè la companyia va començar a operar des de Barcelona i va centrar aquí el seu creixement, però la idea és seguir creixent als tres aeroports, ja que "són molts els turistes que volen venir a Catalunya de vacances".
Ryanair tancarà el 2016 amb 7,8 milions de passatgers a Catalunya, cosa que suposarà un creixement d'entre el 9 i el 10% respecte a aquest any.
A l'hivern d'aquest any 2015, l'aerolínia té 37 freqüències setmanals a Girona, i 4 des de Reus, mentre que a Barcelona compta amb 289 freqüències setmanals i 34 rutes.
Sobre la competència que Ryanair té amb Vueling, Jacobs ha fet broma dient que si Vueling manté "les tarifes i la puntualitat que està tenint" Ryanair seguirà contenta.
Jacobs ha explicat que la situació política que viu Catalunya no interfereix en els plans de la companyia, perquè els turistes a Europa segueixen volent venir aquí a passar les seves vacances.
Ryanair va començar sent una aerolínia per a passatgers de vacances, però està incrementant els seus clients de negocis, ja que cada vegada volen capitals amb millors freqüències i horaris.
La idea és tenir un equilibri entre aeroports secundaris i principals, atès que cada vegada hi ha més passatgers de negocis.
L'any passat Ryanair va entrar en els sistemes de reserves que permeten a les agències reserves de bitllets per a les empreses pel que també aquesta xifra s'està incrementant.
Després de les disputes que han mantingut amb algunes agències en xarxa, el director de Màrqueting per a Espanya, José Espartero, ha demanat "transparència i millora d'atenció al client" perquè han rebut queixes de passatgers de Ryanair que van comprar els seus bitllets en una agència a Internet i no van rebre informació de retards per vaga o un altre tipus d'incidències.
També s'ha queixat que a vegades la pàgina web de les agències en xarxa no deixa clar si estàs en la seva pàgina o en la de Ryanair i ha reclamat més transparència quant a la informació sobre el preu del bitllet.
Segons Espartero, la companyia aplica des de fa any i mig el seu programa de millora d'atenció al client, cosa que s'incrementarà també amb el nou web que posarà en marxa a partir del mes que ve, que permetrà una navegació més personalitzada.
El director de Màrqueting de Ryanair, Kenny Jacobs, ha explicat que Barcelona és un mercat "molt important" per a l'aerolínia i, per això, pensen seguir creixent a la ciutat, igual que a tot Catalunya, encara que la programació dels aeroports de Reus i Girona "encara no està tancada".
Per a l'estiu 2016, Ryanair obrirà tres noves rutes des del Prat, Berlín (dos vols diaris), Hamburg (un vol diari) i Marràqueix (quatre vols per setmana) arribant a un total de 40 rutes.
A més, l'estiu que ve l'aerolínia augmentarà les seves freqüències des de Barcelona amb Birmingham, Brussel·les, Dublín, Edimburg, Eivissa, Manchester i Roma.
A l'estiu de 2016, Ryanair tindrà 10 avions amb base a Barcelona, 40 rutes en total, 407 vols setmanals, 300 treballadors directes i 4.700 indirectes.
En anys anteriors, la capacitat a Reus i Girona va disminuir bastant perquè la companyia va començar a operar des de Barcelona i va centrar aquí el seu creixement, però la idea és seguir creixent als tres aeroports, ja que "són molts els turistes que volen venir a Catalunya de vacances".
Ryanair tancarà el 2016 amb 7,8 milions de passatgers a Catalunya, cosa que suposarà un creixement d'entre el 9 i el 10% respecte a aquest any.
A l'hivern d'aquest any 2015, l'aerolínia té 37 freqüències setmanals a Girona, i 4 des de Reus, mentre que a Barcelona compta amb 289 freqüències setmanals i 34 rutes.
Sobre la competència que Ryanair té amb Vueling, Jacobs ha fet broma dient que si Vueling manté "les tarifes i la puntualitat que està tenint" Ryanair seguirà contenta.
Jacobs ha explicat que la situació política que viu Catalunya no interfereix en els plans de la companyia, perquè els turistes a Europa segueixen volent venir aquí a passar les seves vacances.
Ryanair va començar sent una aerolínia per a passatgers de vacances, però està incrementant els seus clients de negocis, ja que cada vegada volen capitals amb millors freqüències i horaris.
La idea és tenir un equilibri entre aeroports secundaris i principals, atès que cada vegada hi ha més passatgers de negocis.
L'any passat Ryanair va entrar en els sistemes de reserves que permeten a les agències reserves de bitllets per a les empreses pel que també aquesta xifra s'està incrementant.
Després de les disputes que han mantingut amb algunes agències en xarxa, el director de Màrqueting per a Espanya, José Espartero, ha demanat "transparència i millora d'atenció al client" perquè han rebut queixes de passatgers de Ryanair que van comprar els seus bitllets en una agència a Internet i no van rebre informació de retards per vaga o un altre tipus d'incidències.
També s'ha queixat que a vegades la pàgina web de les agències en xarxa no deixa clar si estàs en la seva pàgina o en la de Ryanair i ha reclamat més transparència quant a la informació sobre el preu del bitllet.
Segons Espartero, la companyia aplica des de fa any i mig el seu programa de millora d'atenció al client, cosa que s'incrementarà també amb el nou web que posarà en marxa a partir del mes que ve, que permetrà una navegació més personalitzada.