Un 15% més d'usuaris revén en Amazon.es el seu regal

La botiga online apunta que el re-gifting dóna "una segona vida als regals, podent-los vendre a tot el món"

Els usuaris que fan re-gifting, revenent en Amazon.es els regals no desitjats del Nadal, han augmentat gairebé un 15% aquest any respecte al mateix període de l'any passat. Des de la Nit de Nadal fins a rebre els regals de Reis, augmenten de forma molt significativa les persones que pugen els seus regals que no desitjaven en Amazon.es, per posar-los a la vista de més de 300 milions de clients a tot el món i vendre'ls, segons dades de la companyia.

Els productes que els espanyols més han pujat en Amazon.es aquest Nadal, i que triomfen en el re-gifting per ser els que menys han agradat, són, per aquest ordre, llibres, decoració de la llar, mòbils, joguines i material esportiu.

Segons les dades dels últims anys, els espanyols que han utilitzat Amazon.es per donar una segona vida als seus regals de Nadal els van vendre en 30 dies de mitjana.

El responsable de Amazon Marketplace a Espanya, Javier Alvira, ha afirmat que "el re-gifting és cada vegada més habitual entre els espanyols, que utilitzen Internet per vendre un regal que no els ha agradat en comptes de retornar-ho en la tenda havent de fer cues i, en ocasions, estant obligats a canviar-ho per un producte d'aquest mateix establiment".

Per això, el re-gifting dóna "una segona vida als regals, podent-los vendre a tot el món" a través de Amazon, explica Alvira, i destaca que qui rebi un obsequi que no li agrada pugues monetizar-lo fàcilment i comprar-se alguna cosa que realment li vingui de gust -en el cas d'Amazon.es, si el regal no és l'esperat, pot retornar-se fàcilment i un missatger ho recull a casa.

Els productes comprats de l'1 de novembre de 2016 al 6 de gener de 2017, tots dos inclosos, podran retornar-se fins a abans de la mitjanit del 28 de febrer.

Avui et destaquem
El més llegit