Font Vella impulsa l'emprenedoria social femenina

Despulla't Autoestima Corporal i HUSK biocarbó, agricultura intel·ligent són els projectes guanyadors de la quarta edició dels premis Eres Impulso

Les guanyadores dels premis Font Vella Eres Impulso Les guanyadores dels premis Font Vella Eres Impulso

Els premis Eres Impulso de Font Vella han triat les dues guanyadores de la seva quarta edició: Noemí Conde i Aizea Villa-real, emprenedores del projecte Despulla't, Autoestima Corporal; i Carolina Rius i Heloise Buckland, emprenedores del projecte HUSK biocarbó, agricultura intel·ligent. Aquests projectes han estat seleccionats d'entre prop de 100 propostes presentades davant del jurat dels premis que fomenten l'emprenedoria social femenina, ha explicat la marca d'aigües en un comunicat.

El projecte de Conde i Villa-real es basa en l'acompanyament a dones afectades per un Trastorn de la Conducta Alimentària per ajudar-les a millorar la seva autoestima corporal. La missió d'aquest projecte és reduir l'alt percentatge de recaigudes de TCA a través d'un espai en el qual les afectades puguin sentir-se acompanyades i incorporar eines de gestió emocional.

De la seva banda, HUSK és una empresa social amb la missió de millorar la productivitat dels petits agricultors i la seva resiliència davant el canvi climàtic. Treballa la transformació de residus agrícoles en substrats ecològics per augmentar la fertilitat del sòl i capturar el carboni en un sistema d'economia circular rural.

font vella eres impulso

Font Vella dóna suport a través d'Eres Impulso a emprenedores socials, "dones sensibles i atentes a les necessitats de les persones i col·lectius del seu entorn amb un projecte, amb o sense ànim de lucre, dirigit a oferir solucions innovadores i de valor, per ajudar les persones o comunitats del seu entorn i que generin un impacte positiu de manera duradora".

“Fa ja tres anys, vam posar en marxa aquesta plataforma d'emprenedoria social femenina perquè creiem que és molt important donar suport a totes aquelles dones que tenen una idea brillant i que no s'animen a posar-la en marxa, o a totes aquelles que ja s'han atrevit a llançar el seu projecte però que necessiten una empenta per fer-lo més gran i viable a llarg termini.” ha declarat el director general de Danone Waters, François-Xavier Lacroix. “En aquesta quarta edició hem rebut prop de 100 projectes i s'han registrat 832 dones a la plataforma, superant totes les expectatives de la companyia”. Destaca a més la gran varietat de propostes, entre que les seves temàtiques destaquen el benestar físic i emocional, l'esport, la música, la sostenibilitat o l'educació.

Més informació
El Govern garantirà l'accés de les emprenedores al finançament europeu
CaixaBank: 250 MEUR per a dones emprenedores
Sant Cugat acull el congrés de dones emprenedores
Avui et destaquem
El més llegit