Una nova marca aglutina tota l'oferta de Sushifresh, Boko i Fish&Greens

Freshperts és el nou grup empresarial de menjar a domicili que recull les tres startups de 'delivery'

El denominador comú és menjar a domicili, de qualitat i fet al mateix moment
El denominador comú és menjar a domicili, de qualitat i fet al mateix moment

Freshperts és el nou grup empresarial de menjar a domicili que recull l'herència de marques com Sushifresh, Boko i Fish&Greens, a les que a partir d'ara donarà cobertura, segons han informat en un comunicat. El grup de delivery creat por l'emprenedora barcelonesa Sara Serantes dóna així un pas endavant en la consolidació del model de negoci iniciat el 2012 amb la posada en marxa de Sushifresh, la primera marca del grup i ànima del projecte.

Freshperts neix com a tal aquest 2019 i la previsió és tancar l'any amb quatre noves marques, que es sumaran a les tres ja existents. El denominador comú és menjar a domicili, de qualitat i feta al mateix moment en que la comada entra a les cuines del grup. Freshperts conta ara amb tres cuines centrals que gestionen les comandes que arriben de cadascuna de les marques del grup però va començar el 2012, amb Sushifresh treballant en una cuina compartida d'un hotel de Barcelona, convertint-se així en una de les primeres 'dark kitchen' de l'estat espanyol—un concepte ara tant de moda—.

El 2018, les tres marques vinculades fins ara a Freshperts varen sumar una facturació total de 4 milions d'euros i més de 35.000 nous clients. A dia d'avui, el grup té 78 treballadors que distribueixen les comandes en una flora de vehicles propis.

En relació amb 2017, Sushifresh ha crescut prop del 7% mentre que Boko ha multiplicat per dos els seus resultats. Fish&Greens es va estrenar al setembre i en aquests mesos ha aconseguit consolidar-se, doblant cada mes les vendes.

Més informació
Sushifresh duplicarà facturació i plantilla el 2017
Aijec busca el millor jove empresari de l'any
Eloi Palà, reelegit com a president de l’AIJEC
Avui et destaquem
Comentaris