L'online aguanta la facturació d'Abacus

La cooperativa manté les vendes en 89 milions d’euros el 2017

La botiga d'Abacus a Girona | Cedida La botiga d'Abacus a Girona | Cedida

Abacus ha tancat el 2017 amb una facturació de 89,10 milions d’euros. Aquestes dades suposen un manteniment de les vendes de la cooperativa en xifres similars a les de l’any anterior, quan van ser de 89,67 milions d’euros.

Tot i això, la cooperativa preveu un creixement de vendes per sobre del 4% el 2018 i arribar als 92,85 milions d’euros, segons ha informat en un comunicat.

Les xifres registrades aquest 2017 són resultat d’un increment de les vendes a través del canal online d’Abacus de gairebé el 30,5% i de l’augment de les vendes a la comunitat educativa. Pel que fa a les vendes de llibre infantil, aquestes han crescut un 9,3%.

El director general d’Abacus, Miquel Àngel Oliva, ha destacat que “el model de compartir comunitat amb els més de 900.000 socis i sòcies ha permès mantenir el ritme de vendes de l’any passat, quan el sector i el comerç en general han patit severes caigudes generalitzades del consum a partir del mes d’agost”. 

Més informació
Abacus constata la recuperació i factura un 3,8% més
Abacus obté uns beneficis de 82,3 milions d'euros el 2014
Abacus eleva les vendes un 5% l'any passat
Avui et destaquem
El més llegit