• Empresa
  • Agrolimen ven Bicentury a Nutrition&Santé

Agrolimen ven Bicentury a Nutrition&Santé

L'operació permetrà accelerar el creixement de la marca i enfortit la planta de producció

    Bicentury pasa a mans de la filial del grup japonès Otsuka Pharmaceutical
    Bicentury pasa a mans de la filial del grup japonès Otsuka Pharmaceutical
    Europa Press
    06 d'Octubre de 2015
    Act. 06 d'Octubre de 2015
    Agrolimen, el grup d'empreses familiar propietat dels Carulla, ha venut al grup Nutrition&Santé -filial del grup japonès Otsuka Pharmaceutical- l'empresa Bicentury, amb seu central a Barcelona i amb una fàbrica a Quart (Girona). Segons ha destacat en un comunicat el conseller delegat de Nutrition&Santé, Didier Suberbielle, l'objectiu és "treballar amb l'equip de Bicentury per accelerar el creixement de la marca i desenvolupar la planta de producció".

    D'aquesta manera, el futur propietari de Bicentury preveu mantenir les instal·lacions productives de Quart, que després de l'acord podran produir per a totes les filials de Nutrition&Santé a Europa.

    Pel que fa a la plantilla de 233 treballadors, el grup ha assegurat que l'acord li permetrà "integrar noves persones amb talent en els seus equips internacionals", així com reforçar-se a Espanya amb aquest negoci complementari.

    El conseller delegat d'Agroalimen, Joan Cornudella, ha valorat positivament l'operació, la qual està pendent de l'autorització de Competència. "Estic convençut que Nutrition&Santé, juntament amb l'equip directiu de Bicentury, continuaran desenvolupant el seu potencial i la convertiran en una millor i major companyia", ha remarcat.

    Bicentury, fundada el 1980 i dedicada a la producció d'aliments saludables i per a la cura de la línia, va registrar uns ingressos de 35 milions d'euros el 2014.

    Nutrition&Santé, creada el 1972, va obtenir uns ingressos de 375 milions d'euros l'any passat i contracta 1.500 treballadors; a la regió Iberia, on té 207 treballadors, el grup va registrar uns ingressos de 45 milions.