Antonio Casanova, nou president d'Unilever Espanya

Casanova succeirà a Jaime Aguilera, qui després de gairebé 7 anys a la direcció, passarà a ser vicepresident executiu d'Unilever per a Europa Central i de l'Est

Antonio Casanova serà el nou vicepresident executiu d'Unilever Espanya, càrrec que combinarà amb el seu actual rol a Unilever Jeronimo Martins, la joint venture que Unilever té a Portugal. Ambdues companyies continuaran tenint comptes de resultats independents, segons ha informat aquest dilluns la companyia.

Casanova succeirà a Jaime Aguilera, qui després de gairebé set anys a la direcció, ha estat recentment nomenat vicepresident executiu d'Unilever per a Europa Central i de l'Est.

Nascut a Portugal, el nou màxim representant d'Unilever Espanya és llicenciat en Economia per la London School of Economics, i es va fer càrrec de la presidència de la companyia a Portugal el 2009. Prèviament havia desenvolupat la seva trajectòria professional en companyies com Optimus/Orange, SonaeCom, Sonasierra i McKinsey.

La trajectòria de Casanova dins d'Unilever ve marcada per l'impuls del negoci tant alimentari com d'higiene personal i de la llar registrada en els últims anys a Portugal. A partir del mes de setembre, tindrà la responsabilitat de liderar dues companyies independents que seguiran tenint dos equips, dos comptes de resultats i dues operatives clarament separades.

En un comunicat intern a la companyia, Casanova ha volgut transmetre el seu entusiasme pel nou repte: "Sóc coneixedor dels èxits que Espanya ha aconseguit a nivell de negoci en aquests últims anys i estic convençut que el meu nou rol per a Espanya permetrà identificar oportunitats i compartir projectes que contribueixin al fet que tots dos països continuïn creixent".

Un negoci de 169.000 treballadors
Unilever és una de les companyies de productes de gran consum capdavantera al món, amb presència en més de 190 països i que arriba a 2.000 milions de consumidors cada dia. Compta amb més de 169.000 treballadors i el 2015 va generar vendes per 53,3 mil milions d'euros.

La companyia té més de 400 marques, entre les quals es troben Skip, Dove, Knorr, Flora, Hellmann's, Lipton, Ben & Jerry's, Rexona, Magnum i Axe.
Avui et destaquem
El més llegit