
06
de Febrer
de
2015
Act.
06
de Febrer
de
2015
Atrápalo, el portal de venda d'activitats d'oci a través d'Internet, ha incrementat un 17,5% la facturació en aquest 2014. La millora es deu a la bona evolució de la companyia a Llatinoamèrica, on han augmentat un 80% les seves vendes, el que els ha permès obtenir 315 milions d'euros.
En un comunicat, la companyia catalana ha precisat que el 30% dels seus ingressos ja provenen de Llatinoamèrica, on és el portal europeu d'aquest tipus amb més presència.
Atrápalo, el conseller delegat de la qual és Manuel Roca, compleix aquest any el seu quinzè aniversari i preveu tancar l'any amb una facturació de 370 milions, fet que suposa un creixement del 17,4% respecte al 2014. D'aquests 370 milions, la companyia preveu que els països de l'Amèrica Llatina aportin ja un 40%.
Vendre oci a baix cost
Atrápalo, fundada l'any 2000 a Barcelona, opera a deu països: Espanya, Xile, el Brasil, Colòmbia, Perú, Panamà, Costa Rica, Guatemala, l'Argentina i Mèxic.
La companyia ofereix tota mena d'activitats d'oci com entrades per a activitats, hotels, viatges, vols, trens, escapades, creuers, restaurants i fins i tot lloguer de cotxes.
Un 20% de les reserves ja es fan a través del mòbil, i la companyia treballa amb la hipòtesi que en dos o tres anys aquesta quota serà ja del 50%.
En un comunicat, la companyia catalana ha precisat que el 30% dels seus ingressos ja provenen de Llatinoamèrica, on és el portal europeu d'aquest tipus amb més presència.
Atrápalo, el conseller delegat de la qual és Manuel Roca, compleix aquest any el seu quinzè aniversari i preveu tancar l'any amb una facturació de 370 milions, fet que suposa un creixement del 17,4% respecte al 2014. D'aquests 370 milions, la companyia preveu que els països de l'Amèrica Llatina aportin ja un 40%.
Vendre oci a baix cost
Atrápalo, fundada l'any 2000 a Barcelona, opera a deu països: Espanya, Xile, el Brasil, Colòmbia, Perú, Panamà, Costa Rica, Guatemala, l'Argentina i Mèxic.
La companyia ofereix tota mena d'activitats d'oci com entrades per a activitats, hotels, viatges, vols, trens, escapades, creuers, restaurants i fins i tot lloguer de cotxes.
Un 20% de les reserves ja es fan a través del mòbil, i la companyia treballa amb la hipòtesi que en dos o tres anys aquesta quota serà ja del 50%.