Banc Sabadell ja té més de 2.000 startups com a clients

L'entitat financera es promociona a la fira d'emprenedoria South Summit a Madrid

Banc Sabadell té més de 2.000 startup clients i, des que va crear la divisió BStartup fa dos anys i mig, ha atorgat crèdits per 68 milions d'euros, ha anunciat aquest dimecres coincidint amb la seva presència en la trobada sobre emprenedoria i innovació South Summit a Madrid.

Només el primer semestre d'aquest 2016 ha finançat startups amb 21 milions d'euros, ha informat el banc, que també té el programa d'inversió BStartup 10 i el fons d'inversió Sabadell Venture Capital, que porten invertits 4,5 milions d'euros en el capital de 27 empreses.

Banc Sabadell participa al South Summit a través de BStartup, amb la participació dels seus experts en finançament, inversió, comerç electrònic, internacionalització i innovació, per poder assessorar les startup assistents i conèixer les propostes i solucions d'aquestes empreses.

També forma part del programa de conferències de la trobada, en què aquest dimecres intervenen el director general de Banc Sabadell, Miguel Montes, i l'emprenedor tecnològic Nima Porushasb, fitxat per l'entitat catalana per crear la Banca de Particulars a Mèxic.

Inversió directa
El programa d'inversió BStartup 10 escull cada any deu companyies per invertir 100.000 euros en cadascuna, juntament amb formació d'alt rendiment, i entre les seves beneficiàries està Red Points, WorldCoo, Signaturit i WeSmartPark.

Sabadell Venture Capital, creat fa menys d'un any, ha invertit 2,15 milions en quatre startup en etapes més avançades: Force Manager, My Twin Place, Corner Job i Captio.

Pretén entrar en el capital d'entre 15 i 25 empreses en un termini de tres anys amb inversions des de 200.000 a 500.000 euros per operació, podent arribar fins al milió d'euros en una mateixa companyia en diverses rondes.
Avui et destaquem
El més llegit