• Empresa
  • Banco Mediolanum supera els 4.400 milions en patrimoni a Catalunya, Aragó, Balears i Canàries

Banco Mediolanum supera els 4.400 milions en patrimoni a Catalunya, Aragó, Balears i Canàries

La companyia creix un 15% al territori el 2025 respecte a l'any anterior i supera els 78.500 clients (+9,4%)

El responsable de Banco Mediolanum a la Zona Nord-est i Illes de l'Estat, Jaime García | Cedida
El responsable de Banco Mediolanum a la Zona Nord-est i Illes de l'Estat, Jaime García | Cedida
Redacció VIA Empresa | Europa Press
Barcelona
25 de Febrer de 2026 - 11:56

Banco Mediolanum va tancar 2025 amb 4.408,6 milions d'euros en volum de recursos totals de clients a la Zona Nord-est i Illes (Catalunya, Aragó, Illes Balears i Canàries), cosa que suposa un augment proper al 15% respecte a l'any anterior, segons ha informat l'entitat aquest dimecres en un comunicat.

 

La base de clients va assolir les 78.525 persones a la zona, un 9,4% més, i la xarxa de Family Bankers (assessors financers de l'entitat) es va situar en 429 professionals.

El responsable de Banco Mediolanum a la Zona Nord-est i Illes, Jaime García, ha qualificat de fita superar els 4.000 milions en recursos de clients i ho ha considerat reflex de la confiança dels clients en els seus Family Bankers: "Ens permet seguir creixent de forma tan robusta. Des de Banco Mediolanum seguirem compromesos".

 

En el conjunt de l'Estat, Banco Mediolanum va obtenir 40,6 milions de benefici, en línia amb 2024, i uns ingressos de 276 milions (+16,3%), sobretot per l'augment de l'assessorament en fons d'inversió i assegurances de vida-estalvi. D'altra banda, va tenir rècord d'entrades netes en actius gestionats, amb 1.954 milions (+35%). Els recursos totals de clients van ser de 15.487 milions (+18,4%) i es van assolir els 285.758 clients (+12,1%), amb un nivell de solvència CET1 del 20,56%.

El banc entregarà un premi extraordinari de 2.000 euros a cada agent financer i cada empleat, després d'un any en què, per setena vegada consecutiva, va ser l'entitat amb els clients més satisfets de la banca espanyola, segons la consultora independent Stiga.