
25
de Novembre
de
2015
Act.
25
de Novembre
de
2015
Bankia s'implica en la transformació digital de les pimes i crea Bankia Índicex, un projecte que abordarà la que considera "la principal tasca pendent del teixit empresarial espanyol del segle XXI": la transformació digital de les pimes. Amb la creació d'aquest indicador, l'entitat financera analitzarà més de 100 paràmetres dels negocis en qüestió per poder oferir un informe exhaustiu sobre la que ha de ser l'estratègia digital de l'empresa.
"El que fa solament uns anys era una cosa d'experts, s'ha convertit en alguna cosa accessible a tots, i en una obligació per a tota aquella companyia que vulgui competir en un mercat que, gràcies a la universalització d'Internet, s'ha tornat realment global", afirma Bankia.
Les vuit àrees de mesurament de Bankia Índicex són posicionament SEO, mobilitat, experiència d'usuari, màrqueting digital, continguts, xarxes socials, e-commerce i analítica web. Es calcula amb una nota que puntua de l'1 al 10, comprovant la competitivitat del website de la pime analitzada.
A més, la companyia permet als seus clients mostrar la seva nota Bankia Índicex al seu web mitjançant el Segell Índicex. La inclusió del segell a la web del teu negoci els permetrà mostrar la competitivitat digital, "una expressió de l'esperit innovador i de superació de l'empresa que ho posseeix", apunten des de Bankia.
Tothom està a Internet
Per a Bankia, és imprescindible la digitalització del negoci, ja que "si no estàs a Internet, tres de cada quatre espanyols no sap qui ets". I és que segons l'Informe de la Societat de la Informació (2014), a Espanya tres de cada quatre espanyols utilitzen regularment la xarxa i el percentatge frega el 100% si ens fixem en els joves d'entre 16 i 24 anys.

No obstant això, no ocorre el mateix amb les empreses. Solament el 29,4% de les microempreses espanyoles disposa de web corporativa, mentre que en el cas de pimes i grans empreses el percentatge aconsegueix el 80,6% (informe ePyme, 2013). "Aquesta bretxa entre els hàbits dels ciutadans i les companyies és una oportunitat immillorable per a aquells emprenedors i empreses que apostin decididament pel món online per impulsar els seus negocis", clouen des de la firma.
"El que fa solament uns anys era una cosa d'experts, s'ha convertit en alguna cosa accessible a tots, i en una obligació per a tota aquella companyia que vulgui competir en un mercat que, gràcies a la universalització d'Internet, s'ha tornat realment global", afirma Bankia.
Les vuit àrees de mesurament de Bankia Índicex són posicionament SEO, mobilitat, experiència d'usuari, màrqueting digital, continguts, xarxes socials, e-commerce i analítica web. Es calcula amb una nota que puntua de l'1 al 10, comprovant la competitivitat del website de la pime analitzada.
A més, la companyia permet als seus clients mostrar la seva nota Bankia Índicex al seu web mitjançant el Segell Índicex. La inclusió del segell a la web del teu negoci els permetrà mostrar la competitivitat digital, "una expressió de l'esperit innovador i de superació de l'empresa que ho posseeix", apunten des de Bankia.
Tothom està a Internet
Per a Bankia, és imprescindible la digitalització del negoci, ja que "si no estàs a Internet, tres de cada quatre espanyols no sap qui ets". I és que segons l'Informe de la Societat de la Informació (2014), a Espanya tres de cada quatre espanyols utilitzen regularment la xarxa i el percentatge frega el 100% si ens fixem en els joves d'entre 16 i 24 anys.

No obstant això, no ocorre el mateix amb les empreses. Solament el 29,4% de les microempreses espanyoles disposa de web corporativa, mentre que en el cas de pimes i grans empreses el percentatge aconsegueix el 80,6% (informe ePyme, 2013). "Aquesta bretxa entre els hàbits dels ciutadans i les companyies és una oportunitat immillorable per a aquells emprenedors i empreses que apostin decididament pel món online per impulsar els seus negocis", clouen des de la firma.