
26
de Juny
de
2014
Act.
26
de Juny
de
2014
El pròxim 1 de juliol se celebra la primera edició del Barcelona Shopping Festival (BSF) coincidint amb el començament de les rebaixes d'estiu. Turisme de Barcelona, amb suport de Comerç de l'Ajuntament, busca reforçar la imatge de la capital catalana com a destinació de compres. Es tracta, per tant, d'una campanya promocional, durant la qual el Barcelona Bus Turístic tematitzat recorrerà el principals punts de l'eix comercial amb cercaviles, concerts, sorteigs de xecs regal.
La celebració durarà tot el dia, i funcionarà com una extensió de la campanyaChristmas Shopping, que des de fa quasi una dècada promociona el comerç de la ciutat durant les festes de Nadal. Els bons resultats de la campanya hivernal han portat el programa Barcelona Shopping Line, de Turisme de Barcelona, a encetar ara una campanya que coincideix amb les rebaixes d'estiu del juliol, un dels mesos en què la ciutat rep més turistes.
2.000 euros en xecs regal
L'element vertebrador del Barcelona Shopping Festival és el recorregut itinerant que farà un Barcelona Bus Turístic personalitzat, transportant la comparsa d'actors, músics i animadors components de la rua que anuncia l'arribada de les rebaixes, així com el lliurament de fins a 2.000 euros en total en xecs per a compres al públic assistent.
Un dels incentius de la campanya són els cinc premis en xecs regal bescanviables en compres, aportats pels establiments Barcelona Original Shop, Benito Sports, Bóboli, Cottet Òptics, Custo, Desigual, El Corte Inglés, Felgar, Furest, Konema, L'illa Diagonal, La Mallorquina, Muji, Pedralbes Centre, i Raima, del Barcelona Shopping Line.
A més, s'ha llançat una campanya en xarxes socials (Facebook,Twitter i Instagram), de Turisme de Barcelona i l'Ajuntament, adreçada al públic internacional i públic local, convocant-los a participar en el BSF. Tres dels premis es lliuraran in situ als participants online, i els altres dos es rifaran en directe també a dos dels escenaris de la rua.
La celebració durarà tot el dia, i funcionarà com una extensió de la campanyaChristmas Shopping, que des de fa quasi una dècada promociona el comerç de la ciutat durant les festes de Nadal. Els bons resultats de la campanya hivernal han portat el programa Barcelona Shopping Line, de Turisme de Barcelona, a encetar ara una campanya que coincideix amb les rebaixes d'estiu del juliol, un dels mesos en què la ciutat rep més turistes.
2.000 euros en xecs regal
L'element vertebrador del Barcelona Shopping Festival és el recorregut itinerant que farà un Barcelona Bus Turístic personalitzat, transportant la comparsa d'actors, músics i animadors components de la rua que anuncia l'arribada de les rebaixes, així com el lliurament de fins a 2.000 euros en total en xecs per a compres al públic assistent.
Un dels incentius de la campanya són els cinc premis en xecs regal bescanviables en compres, aportats pels establiments Barcelona Original Shop, Benito Sports, Bóboli, Cottet Òptics, Custo, Desigual, El Corte Inglés, Felgar, Furest, Konema, L'illa Diagonal, La Mallorquina, Muji, Pedralbes Centre, i Raima, del Barcelona Shopping Line.
A més, s'ha llançat una campanya en xarxes socials (Facebook,Twitter i Instagram), de Turisme de Barcelona i l'Ajuntament, adreçada al públic internacional i públic local, convocant-los a participar en el BSF. Tres dels premis es lliuraran in situ als participants online, i els altres dos es rifaran en directe també a dos dels escenaris de la rua.