Bimbo absorbeix Panrico

Les dues companyies mantenen el seu nom i continuaran operant per separat

Bimbo ha conclòs l'adquisició de Panrico després de rebre les autoritzacions de la Comissió Nacional dels Mercats i la Competència (CNMC) espanyola i de l'Autoritat de Competència portuguesa, i després que el Tribunal Suprem (TS) hagi validat l'Expedient de Regulació d'Ocupació (ERO) que Panrico va executar l'any 2013.

L'adquisició inclou la totalitat de les accions de Panrico i la venda simultània a Adam Foods de les marques de pa de Panrico, així com altres actius per a pa i derivats a Espanya, Portugal i Andorra, ha informat Grup Bimbo en un comunicat aquest dijous.

Amb aquesta operació, Bimbo es consolida a Espanya i Portugal, incorporant marques com a Dònuts, Donettes, Bollycao, La Bella Easo, Eidetesa i Qé!, a més de l'impacte a la seva xarxa de distribució i fàbriques.

El director general de Bimbo Iberia, José Manuel González Guzmán, ha destacat que la suma de marques i l'experiència en el sector d'ambdues companyies "permetran capitalitzar les noves oportunitats que sorgeixin en un mercat molt competitiu". Una vegada que conclogui l'operació, tant Panrico com Bimbo continuaran operant per separat, seguint amb la seva activitat normal de negoci.

Bimbo compta amb 163 plantes i més d'1.600 centres de venda localitzats en 22 països d'Amèrica, Europa i Àsia, i té una de les xarxes de distribució més extenses del món amb més de 2,6 milions de punts de venda i més de 53.000 rutes, així com una plantilla laboral superior als 128.000 col·laboradors.

El Grup està present a Espanya i Portugal, amb 2.000 empleats i vuit plantes, a través de la seva filial Bimbo Iberia, on comercialitza més de 100 referències diferents de les marques Bimbo, Silueta, Ortiz, Thins, Oroweat, The Rustik Bakery, Thomas, Martínez, Bony, Pantera Rosa, Tigretón, Eagle i Takis.
Avui et destaquem
El més llegit