• Empresa
  • BonÀrea llança una nova app per "apropar-se als clients" i digitalitzar processos

BonÀrea llança una nova app per "apropar-se als clients" i digitalitzar processos

Quan el client es registra a través del codi QR personal que apareix a l'aplicació i el mostra en el moment de fer la compra, pot accedir a "beneficis únics"

La nueva app de bonÀrea
La nueva app de bonÀrea
Redacció VIA Empresa | EP
15 d'Octubre de 2025 - 12:16

El grup agroalimentari bonÀrea ha llançat una nova app per "apropar-se als clients" i digitalitzar alguns processos, segons ha informat aquest dimecres en un comunicat. Es tracta d'una aplicació gratuïta que es pot utilitzar en els més de 600 establiments de bonÀrea i que, entre altres funcions, incorpora la possibilitat de sol·licitar un tiquet digital.

 

"Aquest servei permet reduir l'ús de paper i avançar cap a un model de compra més sostenible, alineat amb el compromís de bonÀrea amb la innovació i la cura del medi ambient", ha defensat la companyia.

Així mateix, quan el client es registra a través del codi QR personal que apareix a l'aplicació i el mostra en el moment de fer la compra, pot accedir a "beneficis únics" dins de la botiga. Amb aquesta opció, el grup vol incentivar la identificació a les caixes i convertir "cada visita als establiments en una experiència més completa i personalitzada".

 

Quan el client es registra a través del codi QR personal que apareix a l'aplicació i el mostra en el moment de fer la compra, pot accedir a "beneficis únics"

L'aplicació també funciona com un espai digital que recull les comunicacions habituals de l'empresa, com l'informatiu mensual, les receptes, el localitzador d'establiments o la informació sobre novetats i descàrregues de preu.