Cacaolat obté quota mercat del 12% a Espanya

El batut de xocolata s'exporta actualment a 17 països i recentment ha començat a comercialitzar a Portugal

Cacaolat ha crescut el 2014 per tercer any consecutiu i arriba ja a una quota de mercat del 57% a Catalunya, on és líder del sector de batuts de xocolata, i del 12% en el conjunt d'Espanya.

El director general de Cacaolat, Francesc Lluch, ha presentat l'acord que l'empresa ha signat amb la Fundació SHE, que presideix el prestigiós cardiòleg Valentí Fuster, per promoure hàbits de vida saludables.

Durant l'acte, que ha tingut lloc a la planta de Cacaolat a Santa Coloma de Gramenet (Barcelonès), Lluc ha explicat que la companyia ha culminat el 90% del seu procés de transformació després de passar a mans dels grups Damm i Cobega.

Cacaolat exporta actualment a 17 països i recentment ha començat a comercialitzar els seus productes a Portugal. Les vendes a l'exterior suposen ja el 15% de les vendes anuals de la firma, que els últims anys ha llançat al mercat noves línies de productes, com un batut de cacau sense matèria grassa o Cacaolat upp!, pensat per a l'esmorzar dels més petits i apte per a celíacs.

Francesc Lluch ha xifrat en 130 milions d'euros la inversió global que s'ha requerit per posar en marxa la nova Cacaolat: 75 milions destinats a la compra de la marca i 55 al desenvolupament de l'activitat i a la incorporació de nous departaments com el d'R D.
Avui et destaquem
El més llegit