
02
de Setembre
de
2015
CaixaBank ha creat la filial CaixaBank Consumer Finance per impulsar al crèdit al consum entre particulars i empreses, integrant FinConsum -marca que desapareix-, CaixaRenting i les participades Brilliance BEA Auto Finance Company i Telefónica Consumer Finance.
Segons ha informat aquest dimecres l'entitat en un comunicat, la nova filial neix amb una cartera de negoci de 1.819 milions d'euros, 400.000 targetes actives, més d'11.000 acords de col·laboració amb comerços i concessionaris i 409 treballadors.
El director general de CaixaBank, Juan Alcaraz, ha explicat que el creixement en crèdit al consum és una de les cinc palanques que preveu el Pla Estratègic 2015-2018 de CaixaBank.
Quota del 17,1%
L'entitat té actualment una quota de mercat del 17,1% en finançament del consum: "Un percentatge que creiem que està per sota del nostre potencial natural", ha assenyalat Alcaraz.
Segons el conseller delegat de CaixaBank Consumer Finance, François Miqueu, l'objectiu és arribar als 1.200 milions d'euros de crèdit nou en 2015, fet que suposa un creixement d'un 14% respecte a l'exercici anterior.
Segons ha informat aquest dimecres l'entitat en un comunicat, la nova filial neix amb una cartera de negoci de 1.819 milions d'euros, 400.000 targetes actives, més d'11.000 acords de col·laboració amb comerços i concessionaris i 409 treballadors.
El director general de CaixaBank, Juan Alcaraz, ha explicat que el creixement en crèdit al consum és una de les cinc palanques que preveu el Pla Estratègic 2015-2018 de CaixaBank.
Quota del 17,1%
L'entitat té actualment una quota de mercat del 17,1% en finançament del consum: "Un percentatge que creiem que està per sota del nostre potencial natural", ha assenyalat Alcaraz.
Segons el conseller delegat de CaixaBank Consumer Finance, François Miqueu, l'objectiu és arribar als 1.200 milions d'euros de crèdit nou en 2015, fet que suposa un creixement d'un 14% respecte a l'exercici anterior.