• Empresa
  • CaixaBank s'alia amb Spotify, Xbox i PlayStation

CaixaBank s'alia amb Spotify, Xbox i PlayStation

L'entitat financera oferirà productes de contingut digital i targetes regals a través del distribuïdor mundial ePay

El comerç en línia continua consolidant-se, però s’està moderant i ressituant-se
El comerç en línia continua consolidant-se, però s’està moderant i ressituant-se
Europa Press
23 de Desembre de 2013
MoneyToPay –l'entitat especialitzada en diners electrònics i targetes prepagament de La Caixa– ha arribat a un acord amb ePay –el distribuïdor mundial més gran de productes de prepagament– per a la venda de productes de contingut digital i targetes regal, pacte que comença amb la posada a la venda de les targetes d'Spotify, Xbox i SonyPlayStation.

Segons ha informat aquest dilluns CaixaBank en un comunicat, l'acord suposa que CaixaBank es converteix en el primer distribuïdor en línia de codis electrònics i targetes de continguts de les principals marques mundials a Espanya, i també és la primera entitat financera de l'Estat que aposta per incorporar aquest servei a la seva activitat.

El comerç electrònic va a més
Els usuaris podran comprar aquests productes a través de dos canals: la pròpia web de MoneyToPay i el canal de banca en línia de La Caixa, Línia Oberta, ha explicat l'entitat financera, que té 3,15 milions de clients que el 2013 han utilitzat el comerç electrònic.

Per MoneyToPay, l'acord amb ePay suposa la diversificació de la gamma de productes cap a targetes prepagament especialitzades en contingut digital i ofereix "nombroses sinergies per treballar conjuntament en el desenvolupament del mercat de prepagament a l'Estat espanyol".

15% de compres per Internet
D'altra banda, CaixaBank ha destacat que la distribució de productes de comerç electrònic reforça la vocació d'innovació compartida per tot el grup La Caixa; a més, ha apuntat que el 15% de les compres que realitzen els clients de CaixaBank són a través d'Internet.