
El Sant Cugat Trade Center obre una nova etapa El espai de negocis santcugatenc ha presentat un important rentat de cara per "fer un pas endavant i adaptar-se als nous temps", segons informa SC Trade Center en un comunicat. En aquest sentit, el centre vallesà ha decidit canviar la seva imatge corporativa –nou color, el blau, i nou logotip, més modern– i presentar alguna de les novetats amb què encara aquesta nova etapa.
El Trade Center santcugatenc compleix deu anys de vida, una efemèride que han aprofitat per "fer canvis per seguir creixent i continuar sent el centre de negocis de referència del Vallès Occidental", exposen. Els punts claus d'aquest canvi d'etapa són l'aposta per "les sinergies entre empreses, la visibilitat, la tecnologia i el fet d'actuar com una comunitat", afegeix el comunicat del Sant Cugat Trade Center.
Nou web, nova targeta
La presentació del nou camí encetat per l'espai de negocis vallesà es va dur a terme el passat dijous 30 de maig en un acte celebrat a la seu del SC Trade Center que va comptar amb la presència de més de 150 clients. Més enllà del nou logotip i colors corporatius, també es va presentar el nou espai web del centre. El director general del SC Trade Center, Manel Torras, ho argumenta per la importància de tenir una millor visibilitat a Internet.
Un altre dels nous serveis és la targeta de socis. Segons la directora corporativa del SC Trade Center, Alexia Porqueras, aquesta nova targeta –amb un preu de 18 euros mensuals– permetrà tota una sèrie d'avantatges als seus socis: ús de sales i despatxos, assessorament amb especialistes, programes de formació gratuïta, així com la possibilitat de donar d'alta un microsite dins la nova plataforma web del centre.