
L'Agència Catalana del Consum (ACC) s'ha dirigit als afectats pel tancament sobtat de les clíniques dentals Funnydent que van pagar la totalitat d'un servei sense haver acabat de rebre'l totalment perquè recopilin tota la documentació possible i presentin una reclamació davant d'algun dels organisme de consum.
L'ACC també fa referència als usuaris que van pagar el servei a través d'un préstec perquè es dirigeixin a l'entitat, anul·lin el crèdit per incompliment del contracte i demanin el reemborsament del pagament si havien pagat amb targeta, ha informat la Conselleria d'Empresa i Coneixement aquest divendres en un comunicat.
Ha advertit que si l'entitat no vol atendre cap sol·licitud d'anul·lació, demani un full oficial de queixa, reclamació i denúncia, i ha informat que els serveis jurídics de l'ACC estaran a disposició dels consumidors que optin per la via judicial.
Detenció del propietari
Precisament, la Policia Nacional ha detingut aquest divendres a Navalcarnero Cristóbal López Vivar, titular de les clíniques Funnydent, després de tancar aquest dijous sense previ avís totes les seves clíniques i deixar pacients amb intervencions odontològiques sense acabar. L'arrestat ha estat traslladat a una comissaria de Móstoles, segons han informat fonts policials.
Precisament, és a Navalcarnero on Funnydent té les oficines centrals. Aquest dijous diverses persones van intentar entrar a la força a aquestes instal·lacions, provocant alguns desperfectes.
Després del sobtat tancament de totes les clíniques, els pacients han escrit una carta al Defensor del Poble en la qual denuncien que amb això a la majoria "els han deixat amb tractaments a mig fer amb les conseqüències greus per a la salut que això comporta".