eDreams aplica intel·ligència artificial amb aprenentatge automàtic per millorar la personalització

La companyia ha aconseguit que el 72% dels usuaris triïn la primera opció de viatge recomanada

El CEO d'eDreams ODIGEO, Dana Dunne | EP El CEO d'eDreams ODIGEO, Dana Dunne | EP

eDreams Odigeo ha desenvolupat tecnologia d'aprenentatge automàtic per oferir una major personalització de les propostes de viatge. Com a resultat, el 72% dels usuaris trien la primera opció de viatge que recomana l'algorisme. L'empresa catalana de viatges, a més, ha aplicat una millora a aquesta tecnologia en l'últim trimestre, augmentant la seva precissió un 17%. 

La companyia utilitza un conjunt d'algorismes que prediuen les propostes de viatge que millor s'ajusten a cada usuari, tenint en compte les seves preferències anteriors i altres criteris i dades addicionals. eDreams compta amb una àmplia font de dades: al seu cercador es produeixen 1.700 milions de cerques mensuals d'usuaris de tot el món.

A més, la personalització del procés de reserva també aporta avantatges a la companyia. En rebre propostes de viatge fetes a mida, els usuaris són més propensos a completar les seves reserves després de fer una cerca en la plataforma, cosa que significa que més cerques es tradueixen en reserves confirmades. L'empresa ha experimentat creixements en les taxes de conversió després de la implantació d'aquesta solució d'intel·ligència artificial millorada.

Més informació
eDreams refinança el seu deute amb bons per 375 MEUR
La intel·ligència artificial arriba a Ametller Origen
Avui et destaquem
El més llegit