
Els ingressos de l'empresa han augmentat un 28,4% en el trimestre que va concloure el 30 de juny, fins als 20.245 milions de iuans xinesos (2.845 milions d'euros), enfront dels 15.771 milions de iuans xinesos (2.216 milions d'euros) del mateix període de l'exercici anterior.
El conseller delegat de la companyia, Daniel Zhang, ha destacat que l'empresa ha registrat un "fort trimestre" en el qual ha continuat assentat les bases per al creixement futur, i s'ha va mostrat emocionat amb les seves prioritats estratègiques, inclosa la internacionalització, la inversió en tecnologies, l'expansió de negoci de ciutats a pobles i la victòria en dispositius mòbils.
En aquest sentit, ha destacat que l'empresa centra els seus esforços en un creixement saludable del volum de negoci brut, a generar la millor experiència per al consumidor i a millorar la qualitat i la sostenibilitat dels comerciants que fan negocis en la nostra plataforma.
D'altra banda, el consell d'administració d'Alibaba ha autoritzat un programa de recompra d'accions per un import de fins a 4.000 milions de dòlars (562 milions d'euros) per als propers dos anys, amb l'objectiu principal de compensar la dilució derivada, per exemple, dels programes de compensació en accions.