El Grup Julià, companyia de turisme i transport turístic i de viatgers, ha tancat el 2013 amb una facturació de 247 milions d'euros, el que representa un creixement del 12,9% del seu benefici net. Segons ha fet saber la companyia, el 65,8% dels ingressos del grup provenen del negoci internacional, el qual preveuent que es continuï "accentuant els anys vinents".
El turisme, font de negoci
La divisió de turisme del grup segueix sent la de més pes i també la que millor comportament ha tingut amb 216 milions del total i un augment del 19,34% respecte l'any anterior. Aquesta divisió inclou els ingressos com operador turístic especialitzat en viatges de vacances a Espanya, Mèxic, l'Argentina i Puerto Rico. També agrupa Julià Travel, que organitza viatges turístics, i Julià Central de Viajes, l'agència de viatges especialitzada en viatges de negocis i paquet de vacances.
Julià Travel ha augmentat els seus ingressos un 15%; Julià Central de Viajes, un 9%; i Julià Tours Argentina ho ha fet en un 27%, mentre que la filial mexicana ha augmentat els ingressos un 5% i la de Puerto Rico ha patit un descens del 2%.
Creix el transport nacional
Pel que fa a la divisió de bus i tren turístic, el 2013 ha incorporat cinc nous serveis amb autobusos a Miami i Sant Sebastià, trens a Girona, Sant Sebastià i Granada. La seva repercussió s'ha vist en els 34 milions d'euros de facturació, amb un altre increment del 4,25% comparat amb el 2012.
També ha crescut el negoci del transport de viargers, la branca Autocars Julià, que ha crescut un 1%.
En total, el Grup Julià ha creat 70 llocs de treball aquest any anterior i ja suma 1.124 empleats.