• Empresa
  • El Sabadell elimina les comissions als caixers per als seus clients Expansión

El Sabadell elimina les comissions als caixers per als seus clients Expansión

La mesura se suma a l'acord de Sabadell, Bankia i les entitats pertanyents a la xarxa Euro 6000, que permetran als seus clients operar a 17.730 caixers d'Espanya sense pagar comissions

Banc Sabadell no cobrarà cap comissió als seus clients del compte Expansión en les retirades a dèbit a qualsevol caixer d'Espanya
Banc Sabadell no cobrarà cap comissió als seus clients del compte Expansión en les retirades a dèbit a qualsevol caixer d'Espanya
Redacció
17 de Setembre de 2015
Act. 17 de Setembre de 2015
Banc Sabadell ha decidit eliminar totes les seves comissions pels reintegraments a dèbit als caixers de la xarxa nacional per als titulars del Compte Expansió, amb l'objectiu de continuar reforçant el seu vincle amb els clients.

Cal recordar que l'exempció de comissions en els reintegraments d'efectiu a les quals tenien accés estaven disponibles en els caixers de ServiRed. Amb aquesta iniciativa, la xarxa de caixers gratuïta de la qual disposaran s'amplia de 32.000 a 50.000 terminals.

Aquesta mesura s'afegeix a l'acord aconseguit aquest dimecres que ja estenia la gratuïtat en els caixers a un 37% de tota la xarxa nacional, i pel qual Banc Sabadell es compromet a no cobrar al client de la resta d'entitats cap recàrrec per l'ús dels seus caixers, així com a aplicar als seus propis clients condicionsfavorables quan realitzen reintegraments a dèbit en els caixers de la resta.

El director de Banca de Particulars de Banc Sabadell, AlbertFigueras, va voler remarcar que "aquest tipus de mesures són fruit de l'esforç de Banc Sabadell per continuar mantenint una posició de lideratge, i mostren la nostra capacitat per trobar solucionsinnovadoresque assegurin als nostres clients la millor oferta del mercat".

Cal subratllar que el CompteExpansió és un producte destinat a reconèixer la vinculació amb el client i, per això, està exempt de despeses i comissions de manteniment i de transferències, amb targetes de crèdit i dèbit gratuïtes i la devolució d'un 3% en els rebuts domèstics: llum, gas, telèfon i Internet.