El Saló del Caravàning ven el 90% dels productes

El certamen tanca amb una millora del 35% dels resultats de la passada edició i amb 44.000 visitants

Bones notícies pel Saló del Caravàning que ha tancat l'edició d'enguany havent venut el 90% de tot el producte exposat. Això suposa una millora del 35% dels resultats respecte al certament del 2012 i una confirmació de la recuperació del sector. L'acte, celebrat des del 4 d'octubre a la Fira de Barcelona, ha rebut més de 44.000 visitants.

L'edició número 31 del Saló del Caravàning ha comptat amb un total de 404 vehicles d'oci, entre caravanes, autocaravanes, campers i remolcs-tendes, a més d'exposar accessoris i elements d'acampada.

Centre de negocis
Amb aquestes dades, Fira Barcelona considera que el saló es consolida com "la gran cita de negocis del sector en l'àmbit nacional". El president del certamen, Ramon Nuez Pérez, ha assegurat que el saló ha superat les expectatives creades i ha destacat "la qualitat" del públic visitant.

A més de les vendes directes, les empreses expositores han iniciat operacions comercials que es concretaran en les pròximes setmanes, fins al punt que algunes d'elles asseguren que han aconseguit tancar el 40% de les vendes previstes per a la temporada 2014-2015.

Segons dades de l'Associació Espanyola de Comerç de Caravàning (Aseicar), fins a agost d'aquest any s'han venut un total de 1.963 caravanes i autocaravanes, fet que suposa que, per primera vegada en els últims set anys, s'ha registrat un increment de les vendes, encara que només sigui de l'1%.
Avui et destaquem
El més llegit