Com estalviar en la teva compra de Nadal

Caprabo encara Nadal amb diverses propostes d'estalvi "per tal que tothom pugui accedir al consum de productes de qualitat, especialment en aquesta època de l’any"

Caprabo compta amb més de 2.500 referències de marca pròpia | Cedida Caprabo compta amb més de 2.500 referències de marca pròpia | Cedida

A finals d’any, el consum guanya encara més protagonisme en la societat en què vivim. El Black Friday és el teloner del mes de l’any en què més es ven i, aquesta tendència es trasllada sens dubte als supermercats, on la meitat de la població catalana mantindrà el seu establiment habitual per fer les compres de Nadal i prop de sis de cada deu llars mantindran el mateix pressupost que l’any passat. En aquesta línia, Caprabo fa temps que treballa en una acurada campanya de Nadal que ja ha començat a veure la llum a les seves botigues.

“La campanya de Nadal comença l’endemà d’acabar la campanya de l’any anterior, quan l’àrea comercial inicia les previsions de cara a la confecció de la pròxima campanya de molts productes, com ara torrons, dolços, productes tradicionals, frescos, etcètera”, apunta a VIA Empresa Xavier Ramon, director de màrqueting de Caprabo, qui matisa que, des de l’àrea de màrqueting es comença a parlar de Nadal sis mesos abans, “quan encara és estiu i fa calor”.

Ramon: “La campanya de Nadal comença l’endemà d’acabar la campanya de l’any anterior"

A mesura que s’acosta el fred, per tant, les botigues de Caprabo d’arreu de l’Estat es preparen en funció de les seves dimensions i possibilitats “per donar espai a molts productes que habitualment no el tenen de manera permanent”, explica Ramon, qui afegeix que “als passadissos d’entrada es treballen les exposicions d’aquests productes més temporals, així com les capçaleres, per afavorir la seva visibilitat i, si s’escau, es fa servir mobiliari auxiliar”.

Un compromís d’estalvi amb els consumidors

Acudir a un establiment preparat per la campanya de Nadal facilita la compra del consumidor, però, aquest, en el fons, acostuma a tenir una gran preocupació que en el panorama actual ha augmentat encara més: els preus. “L’encariment dels productes de Nadal és una de les qüestions que la gent sempre té al cap i, en el cas de Caprabo, no sempre és així”, apunta el director de màrqueting de la companyia. 

Més info: La proposta de Caprabo: estalviar amb 'La cistella que enamora'

“La nostra campanya gira entorn del nostre compromís d’estalvi amb els consumidors i, per aquest motiu, garantim els mateixos preus de fa dos anys de totes aquelles referències que són habituals a les taules de Nadal de la majoria de les famílies”, afegeix. Aquest compromís que destaca Ramon s’estén a les ofertes més comunes de què disposa la companyia, com ara les segones unitats al 70% de descompte, promocions de dues unitats al preu d’una en productes típics, com per exemple el cava.  

Productes de marca pròpia, productes catalans

En aquest sentit, el director de màrqueting destaca el ventall de productes de marca pròpia que ofereix Caprabo entre els quals es troben més de 2.500 referències “desenvolupades en el decurs de tot l’any per tal que tothom pugui accedir al consum de productes de qualitat, especialment en aquesta època de l’any”. Entre les referències nadalenques, Ramon destaca que els dolços “juguen un paper molt important”, ja que no només engloben un producte local, sinó que també s’importen tradicions d’altres països, com ara el panettone. Així i tot, Ramon assenyala “l’important rol” que juguen els productes catalans: “Formen part d’un dels nostres compromisos fundacionals, tenen cabuda durant els 365 dies de l’any des de fa més de 60 anys, quan va néixer l’organització”. 

Caprabo compta amb més de 2.500 referències de marca pròpia

A més, Caprabo no s’oblida d’aquells col·lectius que tenen més dificultats a l’hora de confeccionar el seu menú de Nadal: els productes sense gluten han anat guanyant espai a les botigues. “Disposem de diverses gammes de productes sense gluten per fer front les diferents intoleràncies que han anat sorgint, que cada vegada afecten més persones”, comenta Ramon, qui afegeix que Caprabo també disposa d’una gamma molt desenvolupada de productes vegans.

Més informació
Cèntim a cèntim, Caprabo recapta més de 650.000 euros per a causes socials
Caprabo continua l'aposta per les 'Fires de Producte de Proximitat' aquesta tardor
Caprabo consolida les vendes de productes de proximitat
Avui et destaquem
El més llegit