Eurofragance dóna un pas més en la seva estratègia d'expansió internacional amb l'obertura d'una nova filial a l'Índia, un mercat al qual es dirigia, fins ara, des de Dubai. Segons ha informat la companyia en un comunicat, l'oficina estarà ubicada a Bombai i la dirigirà el seu country manager al país, Abhishek Pandya.
L'empresa especialitzada en la creació de fragàncies emmarca aquesta obertura en el seu pla estratègic 2020, enfocat al creixement i a la rendibilitat de la companyia amb seu a Barcelona. De fet, ja a finals del 2017, Eurofragance va entrar als Estats Units amb l'adquisició de Fragance Design amb seu a Atlanta. A banda de la nova filial, la firma també ha constituït una societat estratègica amb Orris Tech, una companyia ubicada a Mumbai on fabricaran els productes destinats al mercat del país.
La companyia compta amb presència local a més de 60 països, ven a tots els continents, fabrica a Barcelona, Mèxic D.F., Singapur i Atlanta i va facturar 78 milions d'euros el 2018.