Europastry factura 560 milions d'euros el 2016, un 7% més

La cadena de pans i brioixeria destina 60 milions d'euros a innovació

El fabricant de masses congelades Europastry ha tancat l'exercici 2016 amb una facturació de 560 milions d'euros, la qual cosa suposa un creixement del 7% respecte a l'any anterior.

"Aquest últim any, Europastry ha destinat 60 milions d'euros a innovació, que se sumen als 170 milions que l'empresa ha invertit en aquest concepte en els últims quatre anys. El president, Jordi Gallés, explica que "cada any creem més de 45 productes que responen a la necessitat d'adaptació de les noves tendències del mercat".

Per al present exercici, la companyia preveu el llançament de noves línies de producte de les seves marques Dots, YaYa Maria, Fripan, Frida, Wenner Bakery, i analitzarà la possibilitat d'expandir el seu negoci internacional explorant nous mercats. Actualment, té presència a 40 països i compta amb 15 centres de producció.

"Esperem que el 2017 sigui de nou un any molt positiu i seguim innovant en el sector del pa i la brioixeria", destaca el president d'Europastry. També ha recordat que aquest any la companyia ja compta amb una cartera de 60.000 clients i més de 2.000 treballadors a Catalunya.

Per celebrar els seus 30 anys de trajectòria, Europastry treballa en el llançament d'una nova gamma de pans rústics amb l'objectiu d'elaborar una edició especial en honor al fundador de la companyia el 1987 i pare de l'actual president de la companyia, Pere Gallés.
Avui et destaquem
El més llegit