Ferrer busca internacionalitzar les calçotades a Nova York

La companyia lidera a Catalunya la producció i comercialització de la salsa per als calçots 

L'empresa catalana especialitzada en alimentació Ferrer promourà, al costat d'associacions catalanes de l'estranger, calçotades populars a les ciutats de Nova York (EUA), Pequín (Xina), Berlín (Alemanya) i Ciutat de Mèxic (Mèxic) amb l'objectiu d'internacionalitzar aquests esdeveniments.

Ferrer, que lidera a Catalunya la producció i la comercialització de la salsa per als calçots, vol que aquest producte tradicional català "s'obri camí en mercats exteriors", segons ha informat l'empresa en un comunicat.

Així, la companyia s'encarregarà de proveir, a més de la salsa, els pitets per a les calçotades a les citades ciutats, la llista completa de les quals inclou també París (França), Amsterdam (Països Baixos), Copenhagen (Dinamarca), Frankfurt (Alemanya) i Ginebra (Suïssa).

El director de l'empresa, Joan Ferrer, ha explicat que no descarten realitzar noves accions "per estimular la demanda d'altres productes catalans a l'estranger" si l'experiència de les calçotades funciona.

La carpeta de Ferrer compta amb més de 240 referències i inclou cremes, fruita seca, conserves vegetals, de peix, marisc i llegums, a més de menjars preparats.

La companyia exporta a més de 50 països, i l'any passat les vendes en mercats exteriors van suposar un 11% de la seva facturació.

Avui et destaquem
El més llegit