Fotocasa adquireix Habitaclia

Schibsted Spain, la companyia propietària del web d'habitatge, compra el portal immobiliari especialitzat en la costa mediterrània

Frode Nordseth, CEO de Schibsted  Spain
Frode Nordseth, CEO de Schibsted Spain
Schibsted Spain ha anunciat l'adquisició del portal immobiliari Habitaclia. D'aquesta manera, l'empresa propietària de fotocasa, reforça el seu lideratge en el sector dels anuncis classificats immobiliaris.

"Habitaclia és el portal immobiliari de referència a l'àrea mediterrània. Un portal que ha aconseguit créixer de forma extraordinària en un entorn altament competitiu, basant el seu èxit en un gran enteniment de les necessitats d'usuaris i anunciants. Habitaclia és una gran companyia i estem realment contents de tenir-los en la família de Schibsted Spain." ha explicat Frode Nordseth, CEO de la companyia.

Amb la nova incorporació, Schibsted podrà ampliar la seva oferta d'immobles de compra i de lloguer fins a més d'un milió i mig mensualment, tant d'agències com de particulars.

Schibsted Spain aglutina un grup de portals que acumulen mensualment més de 180 milions de visites –juntament amb InfoJobs, Coches.net, Vibbo i Milanuncios-, 35 d'aquestes als seus classificats d'immobiliària. Ara, amb la compra de Habitaclia, afegeix més d'un 15% a aquest tràfic.

Habitaclia funcionarà com a marca independent dins de Schibsted Spain, afirma l'empresa en un comunicat, tot i que "s'establiran processos perquè ambdues marques puguin aprendre dels punts forts de l'altra". Així mateix, el portal immobiliari mantindrà les oficines i els 80 empleats.

"Estem molt contents d'entrar a formar part de la família Schibsted. Schibsted Spain té una gran experiència i coneixement sobre la gestió de portals de classificats de múltiples sectors. Experiència de la qual per segur Habitaclia podrà beneficiar-se per oferir major valor." explica Javier Llanas, CEO de Habitaclia.

La facturació d'Habitaclia el 2016 ha estat de 6,8 milions d'euros fins al tercer trimestre, cosa que representa un creixement del 36% sobre l'any anterior. Amb un marge de Ebitda a la seva regió principal (Catalunya, Balears i Andorra) per sobre del 30%. Aquesta incorporació incrementarà la xifra total de negoci de Schibsted Spain en un 8%, portant a una facturació conjunta de més de 88 milions en els tres primers trimestres de 2016.
Avui et destaquem
Comentaris