Freshly Cosmetics obrirà la seva primera botiga física a la tardor

La marca de cosmètica lliure de tòxics vol triplicar la seva facturació fins a arribar als nou milions d'euros el 2019

Freshly Cosmetics vol afiançar la seva presència internacional | Cedida Freshly Cosmetics vol afiançar la seva presència internacional | Cedida

Freshly Cosmetics vol obrir la seva primera botiga física a la tardor a Barcelona. Així ho ha explicat la companyia en un comunicat, on també ha assegurat que vol triplicar la facturació arribant als nou milions d'euros, entrar en nous mercats com el francès i ampliar fins a set referències més en el mercat. 

Més info: Freshly Cosmetics, un luxe necessari

Segons la cofundadora de la companyia, Mireia Trepat, "ja vam fer una primera prova el 2017 amb una popup a Barcelona, on vam tenir una acollida tremenda dels nostres cosumidors" i, precisament per això, assegura, "per al 2019, volem donar un pas més i obrir la nostra primera botiga física".

A més, Freshly Cosmetics ha tret un nou producte al mercat, el Rose Quartz Facial Cleanser, que és un netejador facial elaborat a partit d'extractes de diverses plantes i una "elevada concentració" de saponines que ajuden a generar escuma sense danyar ni irritar la pell. En només dues setmanes, ja han venut 5.000 unitats.

Més informació
Freshly Cosmetics vol triplicar els seus objectius de facturació el 2019
Freshly Cosmetics llança una marca de maquillatge sense tòxics
Freshly Cosmetics duplicar la facturació fins als 3 milions d'euros el 2018
Avui et destaquem
El més llegit