• Empresa
  • Fujifilm obre a Barcelona la seva Wonder Photo Shop

Fujifilm obre a Barcelona la seva Wonder Photo Shop

El gegant tecnològic nipó escull la capital catalana per inaugurar el seu nou concepte de botiga a Europa

La Wonder Photo Shop de Fujifilm a Tòquio
La Wonder Photo Shop de Fujifilm a Tòquio
EFE
08 d'Octubre de 2015
Act. 08 d'Octubre de 2015
El gegant tecnològic nipó Fujifilm ha inaugurat a Barcelona la seva primera Wonder Photo Shop d'Europa, el seu nou concepte de botiga fotogràfica, un espai de 270 metres quadrats que ofereix als clients tota mena de serveis relacionats amb la fotografia i la impressió.

La botiga, ubicada al número 1 del carrer Gran de Gràcia, ha suposat una inversió d'uns 700.000 euros i és la cinquena del món que obre Fujifilm, després de la de Tòquio (Japó), al febrer del 2014, i les de Colòmbia, Xangai (Xina) i Manila (Filipines), inaugurades entre març i juny d'aquest mateix any.

L'establiment barceloní aspira a convertir-se en el "buc insígnia" de les noves botigues de fotografia d'Europa i busca especialment introduir a la gent jove, la principal usuària dels dispositius mòbils, en el món de la impressió.

El local compta amb sis zones diferenciades pensades perquè el consumidor "gaudeixi i crei fotografia", tant els usuaris de càmeres analògiques i instantànies com digitals, segons ha explicat avui el director general de Fujifilm a Espanya i Portugal, Antonio Alcalá, en roda de premsa.

Alcalá ha comentat que existeix la sensació que des que va irrompre el telèfon mòbil ja no s'imprimeix com abans, però que és una percepció "una mica distorsionada", ja que se segueix imprimint, encara que en altres formats i suports, com fotollibres.

"El mòbil és una plataforma excel·lent per fer còpies i imprimir", ha assegurat el directiu, que ha assenyalat que amb aquesta botiga la multinacional vol mostrar a tots els ciutadans les àmplies possibilitats d'impressió que ofereixen les noves tecnologies mòbils.

Així, la botiga disposa d'una zona d'autoimpressió, on els clients poden fer còpies de les seves fotos de forma senzilla, que a més poden obtenir en una àmplia varietat de materials, com vidre, fusta, metacrilat o alumini, així com crear àlbums personalitzats i tota mena d'objectes de regal i decoració.

La Wonder Photo Shop té també seccions més innovadores, com un estudi fotogràfic en el que els usuaris poden fer-se les seves pròpies fotos o comptar amb l'ajuda d'un equip professional, o una zona de manualitats on decorar les còpies de forma personalitzada.

El director de Photo Imaging a Espanya i Portugal, Eduardo López, ha indicat que un dels objectius d'aquesta botiga és que la gent "pugui treure profit" de la gran quantitat de fotografies que emmagatzemen en els seus mòbils i tauletes i que les puguin imprimir de forma ràpida i senzilla en qualsevol format.

"Per a nosaltres, la digitalització és una gran oportunitat", ha subratllat López, que creu que aquest nou concepte d'establiment "és l'estrella que ha de guiar" la companyia els anys vinents a Occident.

L'acte d'avui ha comptat també amb la presència del vicepresident de Photo Imaging Europa, el japonès Amane Masada, que ha explicat que la companyia ha elegit Barcelona per obrir la seva primera Wonder Photo Shop europea perquè és una de les ciutats més populars del continent, és molt turística i comercial i té una gran tradició fotogràfica.