• Empresa
  • Salvador Garcia-Ruiz, nou sotsdirector general del Grup Caixa d'Enginyers

Salvador Garcia-Ruiz, nou sotsdirector general del Grup Caixa d'Enginyers

Garcia-Ruiz també s'uneix com a director de l'Àrea de Serveis al Soci per reforçar el model de relació amb els socis

L'Àrea de Serveis al Soci es tracta del primer punt de contacte amb els socis de l'entitat | Caixa d'Enginyers
L'Àrea de Serveis al Soci es tracta del primer punt de contacte amb els socis de l'entitat | Caixa d'Enginyers
Redacción VIA Empresa
Barcelona
18 de Juliol de 2023
Act. 09 de Gener de 2024

El Grup Caixa d'Enginyers reforça la seva estructura organitzativa amb una nova incorporació, Salvador Garcia-Ruiz, que s'uneix com a sotsdirector general i director de l'Àrea de Serveis al Soci, i formarà part del Comitè de Direcció del Grup. Garcia-Ruiz és llicenciat en economia i ha exercit el càrrec de CEO d'Abacus Cooperativa i vicepresident del Grup Clade. 

 

“Assumeixo aquest nou repte amb il·lusió i amb la convicció d'aportar al Grup Caixa d'Enginyers tota la meva experiència i coneixements, per tal de continuar consolidant un model de relació exitós amb els socis i sòcies a tots els canals d'atenció personalitzada, i desplegar el model d'assessorament financer i assegurador tan propi del Grup”, ha afirmat el nou sotsdirector general i director de l'Àrea de Serveis al Soci.

Garcia-Ruiz és llicenciat en economia i ha exercit el càrrec de CEO d'Abacus Cooperativa i vicepresident del Grup Clade

L'entitat apunta que l'Àrea de Serveis al Soci ocupa "un espai molt rellevant" a Caixa d'Enginyers, ja que es tracta del principal punt de contacte amb els socis i sòcies de l'entitat, que són "la raó de ser i el centre del nostre ADN". Actualment, el grup dona servei als socis a través de la xarxa d'oficines repartides a tot l'Estat i dels seus canals digitals.

 

Així, i a través a la incorporació de Garcia-Ruiz, Caixa d'Enginyers continuarà reforçant aquest àmbit per avançar en el model de relació, desplegar el model d'assessorament financer i assegurador, i consolidar una metodologia comercial homogènia a tots els canals d'atenció personalitzada.