Go-PopUp fa el salt a Austràlia i Portugal

L'aliança de marketplaces de lloguer d'espais temporals suma nous mercats després de la fusió dels 'players' català i alemany

Karen Prats, Patrick Burkert i David Pérez, fundadors de Go-PopUp | Cedida
Karen Prats, Patrick Burkert i David Pérez, fundadors de Go-PopUp | Cedida

Un mes després de la primera fusió de l'aliança Smart Retail Hub, Go—PopUp aterra a Portugal i Austràlia. Poques setmanes més tard que la catalana PopPlaces (creada per Karen Prats i David Pérez) i el seu homònim alemany sumessin forces, la denominada aliança Smart Retail Hub incorpora nous mercats en el negoci del lloguer d’espais temporals amb aquests nous dos països. Concretament, les plataformes Yoochai i SpaceBook, líders a Portugal i Austràlia respectivament, són les que se sumen a la iniciativa. Amb elles, Go—PopUp incorpora Porto, Melbourne, Algarve, Lisboa, Brisbane i Sidney a la seva cartera de més de 5.000 espais a nivell escala internacional.

La suma d’aquestes plataformes va néixer amb la visió de promoure i revolucionar el sector del retail “ajudant a creadors del món a poder viatjar i provar nous mercats a escala internacional” destaquen des de Go-PopUp. De fet, ja és la xarxa més gran de creadors del retail de la mà dels “millors players i marketplaces per col·laborar i ajudar en aquesta missió”. Una “missió global” en la qual tots les empreses que hi formen part han acordat unir forces perquè sigui possible la internacionalització del món pop-up.

“El benefici i impacte directe que té a les ciutats és immediat ja que cada player treballa de forma col·laborativa des de la seva ciutat i forma part d'aquesta xarxa per ser més eficients, crear confiança i col·laborar amb marques i espais”, ressalten des de Barcelona.

En aquesta fase de l'aliança comercial, a més de les noves incorporacions, les empreses incloses són: Go—PopUp, capdavantera a Espanya i Alemanya. My Pop Corner, actuant a França. Pop Scout, el líder a Hong Kong, i What a Space a Itàlia. Entre tots els membres hi ha més de 10.000 àrees comercials a tot Europa i Àsia.

Més Informació
Karen Prats: "Sempre vam tenir clar que volíem ser a tot arreu"
PopPlaces es fusiona amb el seu homònim alemany
Llicència per somiar
Avui et destaquem
Comentaris