Grefusa busca el snack del futur

La valenciana Grefusa, productora de fruita seca i snacks de cereals, obre una nova via d'innovació sota el nom de 'Grefusa Ventures'

Un dels productes snacks de la valenciana Grefusa Un dels productes snacks de la valenciana Grefusa

Grefusa, un dels principals fabricants de fruita seca i snacks de cereals a l'Estat, aposta per la innovació i crea un programa per donar suport i impulsar iniciatives empresarials: Grefusa Ventures. El programa té com a objectiu promoure diferents projectes emprenedors, sent el primer d'ells SnackIN by Grefusa Ventures. Aquesta iniciativa naix per a recolzar i donar a conéixer a marques innovadores de productes de snacks, oferint-los accés a la xarxa de distribució de Grefusa en el canal Impulso, amb característiques úniques a Espanya en grandària, capil·laritat i gestió del punt de venda.

Totes aquelles empreses europees, ja constituïdes, amb productes innovadors en el sector dels snacks, podran participar en SnackIN a través de la web de Grefusa Venturesa, en el formulari d'inscripció. El termini de recepció de candidatures estarà vigent fins al 15 de juny.  Entre totes les empreses inscrites, Grefusa convidarà a les finalistes al SnackIN Stage, un esdeveniment de tres dies de durada que tindrà lloc a València en el mes de setembre.

Ser els Innovators SnackIN 2018

Aquelles iniciatives que arriben a aquesta fase, tindran l'oportunitat de presentar les seues propostes davant un panell d'experts amb l'objectiu d'alçar-se amb el títol de Innovators SnackIN 2018. Els guanyadors obtindran així la distribució dels seus productes en un gran nombre de punts de venda independents a escala nacional durant un període de fins a un any, durant el qual rebran el 100% del valor de les vendes generades.

Posteriorment, si el producte ha tingut èxit i hi ha interés per ambdues parts, tindran la possibilitat de signar un acord de distribució a llarg termini amb Grefusa. Per a la companyia, aquest nou programa suposa un compromís més en matèria d'innovació, valor "clau" per a Grefusa, segons apunta la companyia.

Grefusa és responsable de marques com Gublins, Papadelta, Pipes G, El Piponazo, MisterCorn o Snatt´s, de les quals cada any es consumeixen més de 275 milions de borses. Amb un equip de més de 600 persones i dues plantes de fabricació, la companyia treballa per a poder oferir productes amb tot el sabor, cuidant sempre la selecció d'ingredients i processos d'elaboració. Només així aconsegueix elaborar els millors aliments per a gaudir.

Més informació
La fi del menjar
Smartfooding, menjar sense gluten i assequible a un clic
Com entenen la innovació les grans marques?
Avui et destaquem
El més llegit