• Empresa
  • Grupo Corp s'adjudica la construcció de 1.065 habitatges assequibles

Grupo Corp s'adjudica la construcció de 1.065 habitatges assequibles

L'aposta del grup per l'habitatge assequible es concreta en dos dels quatre lots impulsats per la Generalitat

GrupoCorp PromocionViviendaAsequible
GrupoCorp PromocionViviendaAsequible
Redacció VIA Empresa
Barcelona
08 de Juliol de 2026 - 03:56

Grupo Corp s'ha adjudicat dos dels quatre lots del primer gran concurs d'habitatge de protecció oficial impulsat per la Generalitat, sent beneficiari dels lots número u i quatre, cosa que significa poder construir i gestionar 1.065 habitatges protegits en dret de superfície per 75 anys. El lot u concreta la construcció de 600 habitatges als municipis de Terrassa, Santa Perpètua de Mogoda i Sant Adrià de Besòs. El lot quatre situa els 464 habitatges a Abrera, Centelles, Esplugues, La Seu d’Urgell, Tàrrega, Torelló, Vilagrassa i Vilanova del Camí.

 

En els últims dos anys, el Grupo Corp ha creat una àrea específica dedicada a impulsar l'habitatge assequible, liderada per l'arquitecta María Alcaraz, i amb un equip altament especialitzat i amb consolidada experiència en el sector. El seu treball se centra en sòls propis ja qualificats per a aquest tipus d'habitatge, així com en terrenys obtinguts a través de concursos públics mitjançant dret de superfície.

El grup disposa d'Arkspot, la constructora pròpia amb un equip que es caracteritza amb una àmplia experiència en el sector

A més, el grup ha creat una empresa pròpia encarregada de gestionar aquests habitatges una vegada construïts, garantint tant el seu manteniment com l'acompanyament social als inquilins. Respecte a la construcció, el grup disposa d'Arkspot, la constructora pròpia amb un equip que es caracteritza amb una àmplia experiència en el sector.

 

La proposta d'habitatge assequible del grup incorpora un aspecte social, treballat juntament amb les administracions municipals, que atén els valors de comunitat amb especial atenció a situacions de vulnerabilitat i precarietat, buscant comunitats estables i integrades.

Joan Carles Sánchez, director de Relacions Institucionals de Grupo Corp, destaca que "aportar solucions davant un dels principals reptes socials i urbans actuals requereix sumar esforços entre administracions, operadors i agents del sector, combinant visió de llarg termini, capacitat tècnica i compromís social".

Afegir VIA Empresa com a font preferida de Google de forma gratuïta  

Estigues informat amb les últimes notícies d'actualitat  

 
Activar ara