Grup Guissona invertirà 40 MEUR anuals fins el 2020

La companyia decidirà el 2017 la ubicació del seu complex càrnic de la Vall de l'Ebre

El Grup Alimentari Guissona preveu invertir uns 40 milions anuals fins a 2020, instal·lar 20 o 30 botigues per exercici, transformar algunes de les que té en supermercats i exportar més tenint en compte que ara solament ven fora d'Espanya el 4,5% de la seva producció càrnica.

Est és el pla de futur que el director de Recursos Humans i portaveu del grup, Antonio Condal, ha avançat a Guissona durant la presentació del nou logotip que englobarà totes les marques, BonÀrea, i amb el qual el grup vol anomenar les principals empreses.

"BonÀrea Agrupa serà el nom del grup, parlarem de BonÀrea Corporació i de BonÀrea cooperativa", ha afirmat Condal.

Amb 4.400 treballadors, 450 botigues, 48 gasolineres, el grup creat fa 57 anys té com a principal empresa la Corporació Alimentària Guissona, que va tancar 2015 amb unes vendes de 1.463 milions i uns resultats nets de 43,8.

La companyia segueix estudiant el seu projecte d'instal·lar un complex càrnic a la Vall de l'Ebre: "Portem quatre anys estudiant-ho, ocuparà la meitat que el de Guissona i no coneixerem la ubicació fins d'aquí un any"-

El responsable de Recursos Humans ha afirmat que el seu sistema verticalizat, en el qual produeixen els cereals, engreixen animals, tenen escorxadors i botigues, els permet oferir uns preus "imbatibles" que, segons les seves dades, suposen un estalvi del 30%.
Avui et destaquem
El més llegit