Hawkers s'alia amb Alibaba per entrar a la Xina i el sud-est asiàtic

El país asiàtic esdevé en només cinc mesos un dels principals mercats de la marca valenciana d'ulleres

Les ulleres Hawkers triomfen a l'Àsia Les ulleres Hawkers triomfen a l'Àsia

Hawkers, la firma valenciana d'ulleres de sol nascuda en Internet, impulsa la seva expansió internacional de la mà del gegant xinès del comerç electrònic, Alibaba, per créixer al mercat asiàtic, i estudia la seva entrada al sud-est asiàtic, segons ha informat l'empresa en un comunicat.

En concret, la companyia planeja la seva expansió a Tailàndia, Indonèsia, Malàisia, Singapur, Vietnam i Filipines, on ja existeix interès per la marca, després del seu desembarcament i bon acolliment al mercat xinès.

Hawkers, de la mà d'Alibaba, porta cinc mesos comercialitzant els seus productes a Xina, i ja s'ha situat entre els primers llocs de vendes. Així, ha aconseguit posicionar-se com una marca europea de qualitat, situant-se en el Top 30, d'entre les més de 500 marques d'ulleres de sol que es venen a TMall, el marketplace de Alibaba.

Els clients de la marca d'ulleres de sol valenciana a la Xina són en la seva majoria homes, ja que suposen un 75% de les vendes. A més, les ciutats en les quals hi ha més demanda són Pequín, Xangai, Hangzhou, Shenzhen i Guangzhou.

El bon acolliment de les ulleres del País Valencià al mercat asiàtic ha permès que Xina es converteixi al setè país per Hawkers per volum de facturació en l'últim mes. Durant la promoció del Dia dels solters el passat mes de novembre, es van aconseguir becs de venda de més de 600 ulleres venudes en una hora, obtenint taxes de conversió superiors al 50%.

Talla específica

A més, per primera vegada en la història de Hawkers, s'ha adaptat el producte de la marca a la fesomia asiàtica i s'ha llançat la talla Asian Fit, modificant la distància entre patilles, el boxing ara és més gran, l'ample del frontal i els coixinets, però tots els models continuen conservant la forma i els trets de cada col·lecció.

La signatura ha subratllat que el mercat asiàtic és "estratègic" per Hawkers, per la qual cosa actualment compten amb una oficina física a Hong Kong, coordinada per una country manager espanyola, que resideix a la ciutat i que lidera a un equip d'agents locals dedicats exclusivament al país i que gestionen tot el negoci a Àsia des d'allí.

Hawkers, a més, s'ha convertit en l'única empresa de l'Estat espanyol present entre les 10 marques natives digitals més valorades a nivell internacional, segons el rànquing realitzat per la plataforma online de distribució de moda, Brandsdistribution.

La marca d'ulleres de sol ocupa el desè lloc d'una classificació en la qual estan presents firmes internacionals de la talla de la nord-americana Birchbox, la britànica Topshop o la francesa Sézane.

Més informació
Hawkers trasllada la seu del grup al 22@ de Barcelona
Hawkers i Messi llancen una col·lecció d’ulleres de sol
Hawkers obre sis botigues efímeres
Avui et destaquem
El més llegit