• Empresa
  • Howlanders tanca una ronda de 250.000 euros

Howlanders tanca una ronda de 250.000 euros

La startup valenciana preveu facturar 1,5 milions d'euros durant el 2019

L'equip de Howlanders | Cedida
L'equip de Howlanders | Cedida
Redacció VIA Empresa
València
15 de Gener de 2019
Act. 15 de Gener de 2019

La startup valenciana Howlanders ha tancat recentment una ronda de finançament de 250.000 euros a través de la plataforma Startupxplore. La ronda, inicialment plantejada en 200.000 euros, s'ha completat amb el màxim autoritzat per la Comissió Nacional del Mercat de Valors (CNMV), donat l'interès suscitat entre els inversors, molts d'ells procedents de la indústria de viatges. 

 

En concret, Howlanders que compta amb el suport de l'acceleradora Lanzadera és un ecommerce especialitzat en la venda de tours i activitats exclusivament en països d'Amèrica Llatina. Aquesta "agència del viatger independent", com ells mateixos s'autodenominen, organitza les seves activitats en col·laboració directa amb operadors locals per evitar intermediaris i oferir preus locals. 

D'aquesta forma, faciliten que el client pugui organitzar el seu propi viatge combinant diferents excursions, el que suposa un estalvi que pot arribar fins a 800 euros per cada viatger. Així mateix, ofereixen assessorament gratuït previ a la contractació del tour i assistència.

 

Després de validar el seu model de negoci en països com Espanya i Alemanya, Howlanders va intensificar el mes de juny passat el seu procés d'internacionalització que li ha portat a comercialitzar els seus tours en 52 països, amb una facturació a tancament de 2018 superior als 600.000 euros i més de 2.000 viatgers.

“Durant 2019 el nostre objectiu amb aquesta ronda d'inversió és aconseguir l'1,5 milions d'euros en facturació consolidant el 80% de les nostres vendes a clients internacionals”, assegura Javier Moliner, CEO de Howlanders. Es tracta d'ampliar la xarxa d'operadors i reforçar la relació amb ells com a pilar fonamental en el seu pla de negoci per a l'any vinent. “Amb això aconseguirem un augment substancial de la facturació amb els nostres operadors, i un increment dels nostres marges. En definitiva, tant el proveïdor, nosaltres i, especialment, el client sortirem afavorits”, afegeix. 

Moliner: "Durant 2019 el nostre objectiu amb aquesta ronda d'inversió és aconseguir l'1,5 milions d'euros en facturació consolidant el 80% de les nostres vendes a clients internacionals”

Per la seva banda, el CTO i cofundador de l'empresa, Daniel Gómez, apunta l'automatització de processos i la millora constant de la usabilitat, el disseny i la funcionalitat del lloc web per millorar els processos i l'eficiència de l'empresa i, al seu torn, els ràtios de conversió dins de l'estratègia de màrqueting digital. 

"Actualment, a Howlanders hem gestionat les reserves integrant els proveïdors a la nostra plataforma. Durant el 2019 farem un pas més automatitzant tots els processos. D'aquesta forma, els proveïdors podran editar la seva pròpia oferta i el nostre equip simplement ho supervisarà per garantir qualitat i preus. A més, els proveïdors podran accedir de manera còmoda i ràpida al mercat internacional de la nostra mà”, conclouen.