Identify Travel impulsa el seu tercer any en el sector traveltech amb el tancament de la primera ronda d'inversió seed a més de sumar el capital aconseguit amb la línia de finançament ENISA Emprenedores Digitals. En global, la startup aconsegueix la xifra de 400.000 euros que destinarà al desenvolupament comercial i tecnològic de la empresa.
La ronda ha estat liderada per Alva Ventures, el fons d'inversió d'AxelSerena, ha comptat amb la participació de Business Angels com Carlos Riba i Josep Sancho entre uns altres, i també ha aconseguit sumar al projecte a figures rellevants de l'ecosistema tech a Espanya com la Vicepresidenta Regional de Vendes de Salesforce, Dayana Peraza.
Després d'aconseguir la inversió, Identify Travel contempla augmentar la seva comercialització arribant a més cadenes d'allotjaments turístics a Espanya, on actualment ja compta amb clients, i preveu generar impacte en països com Portugal, Regne Unit o el Marroc on la startup ja té contactes iniciats.
Emprenedores Digitals - ENISA
A més de la ronda de finançament privada, Identify Travel ha aconseguit capital públic amb la línia d'Emprenedors Digitals d'ENISA, que el seu objectiu és recolzar i impulsar, a través del finançament, projectes d'emprenedoria digital femení i reduir la bretxa de gènere existent en aquest àmbit.
L'equip Identify Travel ha pogut optar i aconseguir aquesta línia de finançament públic atès que compta amb dues dones cofundadores en l'empresa i les seves posicions són de lideratge dins de l'accionariat de la mateixa, sent les germanes Elena i Noelia Losantos CEO i CMO respectivament.