• Empresa
  • Identify Travel tanca una ronda de 400.000 euros liderada per Alva Ventures

Identify Travel tanca una ronda de 400.000 euros liderada per Alva Ventures

La startup catalana aconsegueix un augment de capital per potenciar la comercialització dels seus serveis turístics digitals a Espanya, Portugal i el nord d'Àfrica

Equip fundador d'Identify Travel  | Cedida
Equip fundador d'Identify Travel | Cedida
Redacció VIA Empresa
Barcelona
10 de Maig de 2024
Act. 10 de Maig de 2024

Identify Travel impulsa el seu tercer any en el sector traveltech amb el tancament de la primera ronda d'inversió seed a més de sumar el capital aconseguit amb la línia de finançament ENISA Emprenedores Digitals. En global, la startup aconsegueix la xifra de 400.000 euros que destinarà al desenvolupament comercial i tecnològic de la empresa.

 

La ronda ha estat liderada per Alva Ventures, el fons d'inversió d'AxelSerena, ha comptat amb la participació de Business Angels com Carlos Riba i Josep Sancho entre uns altres, i també ha aconseguit sumar al projecte a figures rellevants de l'ecosistema tech a Espanya com la Vicepresidenta Regional de Vendes de Salesforce, Dayana Peraza.

Després d'aconseguir la inversió, Identify Travel contempla augmentar la seva comercialització arribant a més cadenes d'allotjaments turístics a Espanya, on actualment ja compta amb clients, i preveu generar impacte en països com Portugal, Regne Unit o el Marroc on la startup ja té contactes iniciats.

 

Emprenedores Digitals - ENISA

A més de la ronda de finançament privada, Identify Travel ha aconseguit capital públic amb la línia d'Emprenedors Digitals d'ENISA, que el seu objectiu és recolzar i impulsar, a través del finançament, projectes d'emprenedoria digital femení i reduir la bretxa de gènere existent en aquest àmbit.

L'equip Identify Travel ha pogut optar i aconseguir aquesta línia de finançament públic atès que compta amb dues dones cofundadores en l'empresa i les seves posicions són de lideratge dins de l'accionariat de la mateixa, sent les germanes Elena i Noelia Losantos CEO i CMO respectivament.