• Empresa
  • Jordi Fàbregas, un repte fresc a Findus

Jordi Fàbregas, un repte fresc a Findus

El directiu català assumeix la direcció general a Espanya i Portugal de l'empresa de verdures ultracongelades

Jordi Fàbregas
Jordi Fàbregas
13 de Maig de 2014

L'empresa d'ultracongelats Findus ha nomenat Jordi Fàbregas director general per Espanya i Portugal. L'executiu, amb més de 25 anys d'experiència al sector del gran consum, reportarà directament al CEO de Findus Europa del Sud, Matthieu Lambeux; i ocupa la vacant deixada per Olivier Humeau, que ha ocupat el càrrec el darrer any.

En el comunicat fet públic per la companyia, Fàbregas s'ha mostrat il·lusionat amb el nou projecte, i ha assegurat que "aportaré tota la meva experiència i dedicació per seguir fent créixer la marca Findus a Espanya i desenvolupar la part de foodservice".

Experiència en gran consum
Fàbregas compta amb una extensa trajectòria en el sector del gran consum, havent treballat per diverses empreses destacades en aquest mercat. Sense anar més lluny, la seva darrera etapa abans d'aterrar a Findus ha estat la direcció general de la unitat de negoci a Espanya del grup Panrico.

Llicenciat en Ciències Empresarials i amb un MBA a Esade, Fàbregas va completar la seva formació graduant-se en Strategic Sales Management a la Harvard Business School. En el camp professional, el seu primer repte va tenir lloc a mitjans dels 80 a Procter&Gamble.

Poc després faria el salt cap a Sara Lee, exercint de Product Manager de Cruz Verde durant gairebé tres anys. S'hi estaria set, entre 1988 i 1995, a Unilever, on va arribar a ser director del canal de vendes.

El recorregut més llarg en una empresa, però, el va fer a Lindt & Sprüngli; on hi va treballar durant 17 anys, entre 1995 i 2012. A la famosa marca xocolatera hi va exercir primer com a director de vendes, i els últims 12 anys com a director general a Espanya i Portugal.

Després del pas per Panrico, Jordi Fàbregas arriba a Findus, amb seu a Navarra, amb el repte de mantenir una trajectòria de creixement a través de la innovació i el suport publicitari.