• Empresa
  • Kymco reforça la seva presència a Barcelona

Kymco reforça la seva presència a Barcelona

La filial espanyola de la companyia taiwanesa participarà en la segona edició dels saló BCN Moto

Un dels models de motos de la companyia taiwanesa, Kymco
Un dels models de motos de la companyia taiwanesa, Kymco
EFE
23 de Març de 2015
Act. 23 de Març de 2015
La filial espanyola de la companyia taiwanesa Kymco ha anunciat una estratègia de reforçament de la seva presència a Barcelona, el primer mercat espanyol de dues rodes (ciclomotors i motocicletes), que contempla la seva participació en la segona edició de BCN Moto.

Aquest saló de la moto a Barcelona se celebrarà a la Farga del l'Hospitalet de Llobregat del 27 al 29 de març, al qual Kymco acudirà amb el seu últim llançament comercial, el que dota tots els seus models d'assegurança a tot risc durant el primer any de propietat, la qual cosa no té precedents al mercat espanyol de les dues rodes. Aquesta iniciativa respon als seus dos principals pilars estratègics, el valor afegit i la innovació, d'una banda, i satisfacció del client, de l'altra.

Kymco permet als particulars que adquireixin qualsevol dels 18 models de la seva gamma de motocicletes beneficiar-se de forma automàtica i sense cost addicional d'una assegurança a tot risc. Aquest és un producte, recorda la marca, que de manera individual seria molt costós i de difícil accés per a la gran majoria dels clients particulars.

Kymco, que fa deu anys consecutius que ofereix segur en tota la seva gamma de motocicletes, és pionera a Espanya a incloure una assegurança sense cost en els seus vehicles i l'única marca que ho estén a tota la seva gamma de motocicletes.

La marca estarà representada en aquest aparador comercial a través de la seva concessió local, Kymco BCN, que comptarà amb un estand de grans dimensions, 370 metres quadrats, ubicat a la seva entrada. L'objectiu de la marca és mantenir-se en primera línia del mercat total de les dues rodes a Barcelona, la principal plaça d'Espanya en volum de vendes, amb un nou creixement de dos dígits previst per a 2015.

Segons dades acumulades a 15 de març, Kymco ha registrat un creixement del 32,8%, i ja ha assolit una quota del 14,3%, una xifra superior a la registrada per la Companyia al territori nacional (la quota de mercat de Kymco a Espanya ascendeix al 13,9%).

Consolidació de la marca a Barcelona
Els dos principals supervendes de la Companyia, els models de 125 cc Agility City i Super Dink, es mantenen en el Top 5 de les motos més venudes a Barcelona, en tercera i cinquena posició, amb creixements del 70,8% i 17,3%, respectivament, segons dades acumulades del 2015. Kymco s'ha consolidat com a segona marca del mercat de les dues rodes a Barcelona durant 2014, exercici en el qual va registrar un alça del 43,7%.

La marca ha superat així la recent reestructuració de la xarxa distribució i l'enfocament comercial que la companyia va implantar el 2012, per fer front a la difícil situació financera en el pitjor any de la crisi per al sector.

La companyia taiwanesa compta amb una àmplia xarxa de distribució a la província de Barcelona, abonada per més de 250 agents. A Barcelona s'ha tancat el 23,2% de les operacions de vendes de vehicles nous de ciclomotors i motocicletes del mercat, gairebé el doble que a Madrid (13,1%), el segon mercat més important, i quatre vegades que el tercer o quart, Màlaga (5,5%) i València (5,43%), respectivament, segons dades a 15 de març d'aquest any.

Barcelona, el paradigma en la mobilitat urbana
Barcelona és, precisament, la referència en la mobilitat urbana per aquest important volum de vendes, en què destaca el pes del segment escúter (representa el 70,5%), molt per sobre del de les motocicletes de marxes (29,4%).

Assegura Kymco que Barcelona és el paradigma en la mobilitat urbana eficient i una ciutat pionera a fomentar la convivència dels diferents mitjans de transport, amb més de 300.000 desplaçaments diaris en vehicles de dues rodes motoritzats, cosa que aporta una gran eficiència al conjunt del parc mòbil.